144.4 – Koncert Sonata Arctica

Sonata Arctica – zdjęcia z koncertu – Zlin 1.03.2011:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

22 odpowiedzi na „144.4 – Koncert Sonata Arctica

  1. Kaczka pisze:

    Fajna relacja, najbardziej podobają mi się zdjęcia nr (numery z bezpośrednich linków do zdjęć):
    14 – ukazana relacja między Tony’m a Eljasem. Tony ma to już w zwyczaju że lubi poprzeszkadzać gitarzyście, co od lat wzbudza entuzjazm fanów 😛 Czasami bierze się też za klawisze 🙂 Eljas jak widać niewzruszony, ale Henkka mam wrażenie że jest mniej wyrozumiały 😛
    13 – Tony wręcz ekstatycznie zaangażowany w śpiew, otoczony przez łańcuch rąk, przez ludzi, którzy rozumieją, że mają przed sobą kogoś, kto na dzień dzisiejszy już kwalifikuje się do bycia legendą swojego gatunku.
    20 – Henkka na występie wydawał się dosyć ponury, a Tobie udało się pokazać go z tym uśmieszkiem, bardzo charakterystycznym dla jego osoby 🙂 Gdy się uśmiecha od razu wygląda z 10 lat młodziej 🙂 Poza tym fajny kadr, klawisze to taki wdzięczny temat do zdjęć.
    21 – czysto i pięknie, jest energia, jest prawdziwość i zapał Tony’ego, który na scenie przeistacza się w kogoś, kto jest w stanie porwać tłum. Niewiarygodne, że w życiu prywatnym jest podobno dość spokojnym człowiekiem 🙂
    27 – Marko, udane ujęcie. Wygląda tu tak reprezentatywnie, ale spojrzenie charakterystyczne i niezmienne, swoją drogą dość nieodgadnione. Dla mnie chyba najbardziej zagadkowy człowiek z tego zespołu.

    Mogłabym pisać i pisać, no ale myślę, że ten komentarz będzie chyba i tak dość długi, zatem podsumuję: udane zdjęcia, za które dziękuję 🙂

  2. SanChin pisze:


    lubie za to ziarno ;D


    mam lepsze 😛


    pałer kurwa!

  3. lethal2 pisze:

    Świetne zdjęcia. Jaki aparat?

    Mam dzięki Tobie nową tapetę :p

    naprawdę świetnie to wszystko wygląda

    • qbanez pisze:

      Dzięki Lethal2 – naprawdę mi miło, tym bardziej jeśli ktoś chciał sobie dać na tapetę moje zdjęcie.
      Apropo aparatu: „Świetny obiad. Jakie garnki?” 😉
      Pozdrawiam 🙂

      • lethal2 pisze:

        Że masz talent to wiem, ale chodzi mi o jakieś szczegóły bo ja ciągle z kompaktem latam. A z kompaktem (na dodatek starym) dobrych zdjęć nie zrobię przy takim świetle, choćbym był mistrzem fotografii :p

        • qbanez pisze:

          Racja. Pewnych rzeczy nie przeskoczysz. W drewnianym garnku zupy nie ugotujesz… No więc sprzedaj kompakt i kup lustrzankę(obojętnie jaką), oraz jasne obiektywy – np. 85mm f/1.8, 50mm f/1.4 itp i wtedy Twoje zdjęcia się zmienią – mam nadzieję) 🙂 Powodzenia!

          • SanChin pisze:

            kłamczuch… wszyscy wiedzą ze focisz mikserem :/

          • lethal2 pisze:

            Dziękuję za poradę odnośnie obiektywów, pora odkładać kasę… 🙂

            pozdrawiam!

            • lethal2 pisze:

              PS. na tapetę poleciało zdjęcie nr 14 – może dlatego że stałem z lewej strony przy Eliasie 🙂

              • qbanez pisze:

                Spoko 🙂 Nawet nie wiedziałem że też byłeś w Zlinie! 🙂 A skąd jestes?
                ps. co do zbierania – powodzenia, bo to nie jest tania sprawa. No i poćwicz najpierw na gorszym sprzęcie, bo może być zdziwienie, że sprzęt dobry a zdjęcia nadal takie same – nie mówię, że tak będzie, ale tak czasem bywa. Powodzenia! 🙂

                • lethal2 pisze:

                  >Spoko 🙂 Nawet nie wiedziałem że też byłeś w Zlinie!

                  Ja jestem tym od relacji na last.fm :p stamtąd trafiłem tutaj, za zdjęciami

                  >A skąd jestes?
                  Okolice Łodzi 🙂 Dojazd mieliśmy dobry, jak wskoczyliśmy na „jedynkę” to do samego Cieszyna dolecieliśmy wygodnie.

                  • qbanez pisze:

                    Ahaaaa. 🙂 Spoko ;]
                    Ja też przez Cieszyn jechałem, ale spowrotem już przez Ostrawę. Ogólnie to już moja druga Sonata w Zlinie, a w ogóle trzeci koncert – jeszcze byłem na Stratovarius 🙂
                    Pozdro!

  4. Hasan pisze:

    Heh, koncert byl swietny 😉 Nic dodac nic ujac 😉 Po zdjeciach wnioskuje, ze stales bardzo niedaleko mnie 😛
    Pozdrawiam

    • qbanez pisze:

      No staliśmy jak najbliżej Henkki, ale ten niestety tego wieczoru nie miał tak wiele energii jak rok temu w Zlinie 😉 Jednak koncert równie dobry, albo nawet lepszy niż w zeszłym roku 🙂 Pozdro!
      ps. teraz dopiero widzę jak dużo Polaków było tego dnia w Zlinie. 🙂 A ja spotkałem tylko jedną parę – wręczyłem im wizytówkę więc może tu zaglądną i zostawią jakiś komentarz 🙂

Skomentuj

