RaraBorn

Skrawek mojego pokoju… Zespół Raraborn – kapela którą po prostu uwielbiam od pierwszego usłyszenia, aż do dziś. Byli z mojego miasta. Szkoda że już nie grają, bo namieszali by nieźle w muzycznym światku moim zdaniem…

Na youtubie znalazłem dziś ich klip:

Uwielbiam ich muzykę…

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „RaraBorn

  1. SanChin pisze:

    od 2003 zawsze w moim odtwarzaczu 😉 czy to przenośnym czy software’owym 😉 na żywo niestety nie dane mi było usłyszeć ;(

    • qbanez pisze:

      A ja uwielbiałem ich występy na żywo. Jeszcze lepiej to brzmiało niż na płycie… Pierwszy świadomy koncert Raraborna to było dla mnie przeżycie takie jak dla Ciebie Metallica w berlinie 🙂 Ile ja bym dał żeby wrócić do tych czasów… Albo żeby te czasy wróciły teraz….

  2. konkretny zespół aa dlaczego już nei graja ?

    • qbanez pisze:

      No racja, konkretny 🙂 A czemu nie grają? Pewnie dlatego, że ich drogi się rozeszły – powód rozpadu większości kapel…

  3. ananke pisze:

    Klip mega… robi wrażenie :O

Skomentuj

