Karpacz

Nadrabiam zaległości pomyślałem że może warto zamieścić trochę luźnych zdjęć jakie zrobiłem podczas mojej ostatniej przerwy będąc w Karpaczu. Więc do dzieła…

Tu mieszkałem:

Taki widok przez okno miałem:

Takie widoki nieopodal:

A i takie rzeczy widywałem:

Nietypowe ostrzeżenia też tam były:

Kota co podróżować pragnął także wypatrzyłem:

Rozjechany przez powyższego kota gryzoń nawet się trafił:

Mimo zachęcającego napisu nie wrzuciłem tej ofiary do kościelnej dziury w ścianie:

Niedaleko kościoła spotkałem Panią, która rozdawała Strażnicę, ale ta bała się panicznie obiektywu – może miała coś na sumieniu? Może ten gryzoń to jej sprawka?

W centrum Karpacza było mniej ponuro, bardziej kolorowo:

Z Karpacza bardzo miło wspominam współtowarzyszących mi pacjentów z II oddziału:

Darka szczególnie polubiłem… Pogodny i pozytywny facet, równy gość! Pozdrawiam! Oto Darek:

Pan Janusz to też bardzo miły człowiek:

No i na koniec niezadowolone ryby z akwarium w hotelu Gołębiewski w Karpaczu:

Pozdrawiam wszystkich, których poznałem w Karpaczu. Miło będzie wrócić do tego wpisu po latach 🙂  

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „Karpacz

  1. osir pisze:

    Zainwestuj w dobry sprzęt albo pożycz od profeski na parę dni,zrób jakąś dobrą fotkę z mojego Karpacza a pomyśle co można ci zaproponować.Jak się nie uda to nie trać czasu.Jedno zdjęcie coś ma co mnie zainteresowało ale jak patrze na pozostałe to myślę sobie że to tylko przypadek.
    Zostań bez urazy.

    • qbanez pisze:

      Witaj miłościwy, anonimowy krytyku. Skoro masz cały Karpacz to naprawdę ta praca od Ciebie musi być warta świeczki 😉 Dziękuję Ci za tak szczerą opinię o moich zdjęciach. Profeski nie znam, więc nie pożyczę od niej nic siłą rzeczy… Ciekawe jakie to zdjęcie Cię zainteresowało mistrzu – może zdradzisz tajemnicę cóż to za przypadek? 🙂
      Pozostaję nieurażony – wysil się bardziej jeśli to jest Twym celem. Całuski :* 😀

      • osir pisze:

        Odpowiem Ci w tym wątku ponieważ tu jest dobra fotka. Zacznę jednak od tego czego Ci brakuje aby uchwycić coś więcej niż pustkę którą ma w oczach ta starsza kobieta,(której zrobiłeś zdjęcie do paszportu). Brakuje Ci wiary w to że pewna siła materialna czy też niematerialna (tego nie wiem ponieważ podobnie jak wszyscy ludzie na ziemi potrafię wykorzystać tylko kilka procent swojego mózgu)stworzyła życie na ziemi obojętne czy nazwiemy tę siłę bóg czy też damy jej inną nazwę to jednak taka siła istnieje. Nie jestem pewien czy znajdziesz ją w kościele ale raczej nie. Wątpię również aby jakiś ksiądz Ci w tym pomógł. Na pewno jednak możesz jej doświadczyć jeżeli zechcesz. Jeżeli naprawdę zechcesz. Dobrą fotką którą dostrzegłem jest starszy mężczyzna z pieskiem. Uchwyciłeś jego myśli czyli niemal jego dusze. Zadbaj w swoich fotografiach o drugi plan bo mam wrażenie oglądając większość Twoich fotek że potrzebuje okularów chociaż normalnie wzrok mam dobry. Masz dobre oko spróbuj jednak utrwalić coś więcej niż tylko sylwetkę człowieka. Niebawem wyjeżdżam ale jak wrócę to chętnie zobaczył bym Twoją fotkę na której pokażesz że zło jest tłem dla dobra. Szybko nie wrócę więc nie śpiesz się i zapewniam że jeżeli Ci się to uda będziesz zadowolony.

        • qbanez pisze:

          Czyli reasumując – nie wierzę w boga = robię słabe zdjęcia. Wierzę w boga = robię dobre zdjęcia. Doooobre 😀

          Nie zmienię jednak swojego podejścia, ani do fotografowania, ani do wiary – w taki jak i w żaden inny sposób nie zwerbujesz mnie do żadnej sekty.

          Cóż mogę powiedzieć? Może na koniec zacytuję wielkiego artystę:
          „A ja bardzo dobrze rozumiem ten stan – ja przecież kiedyś byłem taki sam…”

          ps. Jeśli mimo wszystko jakieś moje zdjęcie Ci się spodoba – chętnie przyjmę dobrze płatną pracę (jestem aktualnie bezrobotny)… Choć wątpię byś przyjął ateistę, racjonalistę, antyklerykała, antykatolika, wierzącego w ludzi, nie w bożka… Pozdro!

  2. Anonim pisze:

    Dosc ciekawe te zdjecia…

  3. karpacz pisze:

    Fajne fotki

  4. siekierup pisze:

    Podobają mi się kilka fotek, ale ciągle zachodzę w głowę, że ten wyciąg z 2 fotki chyba kiedyś widziałem. Przyznam, w 1szej klasie podstawówki byłem 1szy raz w życiu na koloniach zimowych, właśnie w Karpaczu. Do wyciągów mieliśmy raptem 1- min. na nogach. To pewnie ten wyciąg mi świta w głowie. 🙂

    Co do 2giego komentarza „osir” napisze tylko tyle, że nie wiem o czym on jest, bo w 1/3 tekstu wyłączyła mi się mózgownica…

    • qbanez pisze:

      Hmmmm.. Na drugiej fotce nie ma wyciągu (jest on na trzeciej)… A tak swoją drogą, to w karpaczu jest kilka, jak nie kilkanaście takich właśnie wyciągów… Więc niekoniecznie widziałeś akurat ten, aczkolwiek możliwe że ten 😉

      Co do komentarza „osir” to właśnie znów go przeczytałem… 🙂 Fajnie jest sobie poprawić humor 😀

  5. Dariusz Miśko pisze:

    Ludzie często w komentarzach odchodzą od tematu. To się nazywa Gonitwa myśli 🙂 Wiec ja dopiszę tylko że fotki świetne, a Karpacz rewelacyjny na zbliżający się letni odpoczynek.

  6. Jarek pisze:

    Oryginalne podejście oraz same zdjęcia ciekawie bardzo wyszły 🙂 Mam nadzieje, że autorowi nie zostały podcięte skrzydła, niektórymi głupimi wpisami 😉 Wracając do Karpacza znajomy podrzucił mi świetną panoramę Karpacza i okolic widzianą z lotu ptaka, która polecam zobaczyć każdemu, a zwłaszcza miłośnikom no i autorowi 😉

    • qbanez pisze:

      Czy zostały mi podcięte skrzydła, czy też nie to już sam oceń – od tego wpisu pojawiło się na tym blogu naprawdę sporo nowszych wpisów z nowszymi zdjęciami 😉
      A co do tej panoramy Karpacza, to gdzie można ją zobaczyć? 🙂

  7. Daniel pisze:

    Ciekawe, dosyć nietypowe są te zdjęcia.

Skomentuj

