Kamil Bednarek w Zgorzelcu

Zespół Star Guard Muffin z Kamilem Bednarkiem na czele dzień po Cieplicach zawitał do Zgorzelca gdzie zagrali jeszcze lepszy koncert! Dzięki! 🙂 Parę luźnych zdjęć ode mnie z tego dnia:

Świetny koncert, aż dziw że ten człowiek ma tyle energii! Szacun! 🙂

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

19 odpowiedzi na „Kamil Bednarek w Zgorzelcu

  1. Xx pisze:

    Uuu co ja tam robie 😀

  2. sgm_united pisze:

    Podaj nam swojego emaila, proszę 😉

  3. sgm_united pisze:

    Nie zauważyłam, ok to wysyłam wiadomość.

  4. madzia pisze:

    a masz jakieś zdjęcia jeszcze ??
    najlepiej jakby były one z późniejszych godzin;)
    jak masz to proszę dodaj..

  5. karola pisze:

    mogłabym dodać jedno ze zdj na swojego fbl ? oczywiscie zamiescilabym link ze to od Cb 🙂

    • qbanez pisze:

      Jasne, że możesz. Miło że spytałaś. Zamieść też tu w komentarzu linka do tego wpisu, bo i ja chcę zobaczyć 🙂 Pozdro!

  6. Pozdroo pisze:

    Reggae ❤

  7. Karolina. pisze:

    Strasznie podoba mi sie ostanie zdjecie !
    Ma cos w sobie. 🙂
    Pozdrawiam. 😉

Skomentuj

