people in de

Kilka zdjęć ludzi w niemieckim mieście…

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „people in de

  1. siekierup pisze:

    Pani z różowo-czrnym zeszytem – czasami tak śpię 🙂

    • qbanez pisze:

      Może ona też spała… 😉 Mi się nie zdarzyło usnąć w tak dziwnej pozycji, ale rozmyślać – owszem… 🙂

      • siekierup pisze:

        Ja jak jestem u kogoś, jest późno i chce mi się spać, to siedząc na krześle stawiam 2 nogi na siedzeniu, obejmuje je rękoma i tak drzemię 😉

      • ananke pisze:

        rozmyslac?? hmmm…. ponisło Cie Kubo 😉 co do fotek… te skryte twarze, nqwet tej Pani pod pozornym usmiechem… całośc robi wrazenie… ja nie wiem skad Ty tych ludzi tam wynajdujesz….

Skomentuj

