Mc Man

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Mc Man

  1. SkA pisze:

    ja, mam nadzieję ża ja tak nie skończę…

    • fotoban pisze:

      a mi coś mi się zdaje sie że ten pan jeszcze nie skończył jeszcze…

      • qbanez pisze:

        Ejno, to normalny człowiek, taki jak każdy. Siedział sobie i pisał coś – może jest pisarzem…? Czemu zakładacie że źle skończył? Bo ma taką fryzurę? Może ma inne, ważniejsze, ciekawsze rzeczy na głowie niż własny wygląd, który de facto jest kapitalny 🙂

        • Ewa H. pisze:

          może Pan jest architektem:D wielu wykładowców PG ma takie fryzury, ogólnie zaniedbany wygląd i odstraszające uzębienie;) Geniusze mają ważniejsze sprawy na głowie!!
          Portret super. Broda wygląda jak zamarznięta:)

          • qbanez pisze:

            Dzięki 🙂 Całkiem więc możliwe, że to jest wykładowca – sam miałem jednego profesora dokktora w tym stylu na studiach 😛

        • Casia pisze:

          Rewelacyjne zdjęcie! (wychwyciłam je na fejsbóku, gdzie „kazałeś” mi się udać i gdzie zatrzęsienie rewelacyjnych zdjęć -to siedzę już z pół godziny z otwartą gębą!). Swoją drogą, facet ma uśmiechnięte oczy, a nie smutne, zauważyłeś? Ciekawe….Może jest szczęśliwy…? Ludziom się w pale nie mieści, że jak ktoś żyje inaczej od nich (nie chodzi do biura, itd.), to że nie może być spełniony. Może to on jest naprawdę wolny…

  2. SanChin pisze:

    łoł! jak Tomek S. z brodą 😀

Skomentuj

