przerwa nietechniczna…

Nie ma mnie w domu, przez ładnych parę dni nie będzie wpisów, za co przepraszam. Na początku czerwca wszystko wróci do normy 🙂 Pozdrawiam wszystkich – stałych i niestałych bywalców i zapraszam w czerwcu 🙂

qbanez

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „przerwa nietechniczna…

  1. SanChin pisze:

    nie leć w CH*JA!

  2. Jachu pisze:

    Zgadzam się z SanChin – teraz do netu wszędzie można się wpiąć – bo w to, że nie masz przy sobie aparatu, to nie wierzę 😛 No chyba, że się uzależniłeś i poszedłeś na terapię 😀

    • qbanez pisze:

      Trzeba się mieć jeszcze z czym wpiąć do tego netu, a wielkiego stacjonarnego kompa nie mam zamiaru wozić ze sobą w każdą podróż – z resztą i tak nie ma wifi w tym kompie 😉 Aparat ze sobą miałem, zrobiłem trochę zdjęć – muszę od nich ochłonąć i wziąć się za nie czemprędzej 🙂

  3. Marcin pisze:

    Czekamyyy ;]

  4. SanChin pisze:

    oj! kiedy wracasz? :]

  5. orchidays pisze:

    będę miała sporo zaległości po powrocie, więc nie przeginaj z dodawaniem zdjęć bo nie wyrobie 😉

Skomentuj

