WrocLove

Garść mniej lub bardziej poważnych fotografii, które powstały podczas moich trzech ostatnich, bardzo krótkich wizyt w mieście spotkań. Niektóre z tych zdjęć nawet mnie poruszają, niektóre z nich robiłem z ciarkami na plecach i z ciarkami na plecach je teraz oglądam, niektóre z nich mnie śmieszą, a niektóre są po prostu ładnymi/brzydkimi obrazkami – wszystkie te zdjęcia powstały we Wrocławiu. Oglądajcie i komentujcie foty wszyscy:

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:12:13:14:15:16:17:18:19:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „WrocLove

  1. Marcin pisze:

    Ostatnie najlepsze mz 😀

  2. SanChin pisze:

    12: teraz już wiem kto tą barierkę tak powyginał :[ tłuścioch jeden!

  3. siekierup pisze:

    14 ma coś magicznego. 😀 I 15 mi się podoba. 🙂 Wrocław to bardzo ładne miasto, nawet centra handlowe ładnie sie komponują z całym miastem.

    • qbanez pisze:

      Dzięki 🙂 Też uwielbiam Wrocek… Ciekawe miasto, które ma specyficzny klimat – taki jak żadne inne miasto mi znane 🙂 Pozdro!

  4. ananke pisze:

    15 mnie wzruszyła… ciekawe gdzie, a raczej do kogo się tak spieszył?
    a 17 jest po prostu…. wow…
    podobaja mi sie wszystkie detale zawarte w całym tym obrazku człowieka….

Skomentuj

