Dni Miasta Pieńsk

W Sobotę miałem okazję być na niezapomnianej imprezie! Na dniach miasta Pieńska. Sfotografowałem trochę bawiących się mieszkańców, ale gwiazdy wieczoru (Zielone Żabki) niestety nie było dane mi ujrzeć z przyczyn losowych 😦 No, ale parę zdjęć z żywiołowej zabawy pstryknąłem:

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Dni Miasta Pieńsk

  1. misiek pisze:

    Przerażają mnie ci ludzie z Pieńska.

  2. Anonim pisze:

    mnie też 🙂

  3. Anonim pisze:

    Mańka mistrz !

  4. MAŃKA pisze:

    szkoda, że tak niewiele zdjęć. 🙂 Chłopiec z bańkami naajlepszy! Cudak mały. 🙂

    Gwoli ścisłości: mój bulwers podczas grania Guardianów był spowodowany tym, że gdy na początku kilka razy spokojnie zapytałam wokalisty, czemu grali covery chrześcijańskiego rocka na WOŚPie w Zgorzelcu, podczas gdy ich kapela jest niby wielce lubująca się w szatanie, najpierw w ogóle mi nie odpowiedział, a później zaczął się zacinać i był niemiły, tak więc zdenerwowałam się i stwierdziłam, że „muzycy”, którzy przeczą sami sobie i nie potrafią odpowiedzieć na proste pytanie- nie zasługują na lepsze traktowanie. Aczkolwiek oczywiście zdaję sobie sprawę, że gest wykonywany środkowym palcem jest szczytem żałości, ale co innego miałam robić, skoro byłam celowo zagłuszana chcąc normalnie wymienić zdania? 😀 Piszę to tutaj, bo ludzie cały czas się mnie wypytują o co chodziło, a wiem, że wiele osób tutaj zajrzy, więc od razu będą mieli odpowiedź! (przeeepraszam za spam !!!)

    • qbanez pisze:

      Hej Mańka 😉 To nie żaden spam, wyjaśniłaś i git. Dla mnie i dla moich kumpli sytuacja była po prostu pozytywnie śmieszna i tyle 😉 Wiedzieliśmy w jakim jesteś stanie i w ogóle – po prostu łach i tyle 😛 A tak swoją drogą to nie sądzisz, że występ kapeli to nie jest idealna chwila na wymianę zdań, poglądów i na zadawanie frontmanowi pytań? 😉 Po koncercie było można podejść, pogadać – zupełnie na luzie 🙂
      Ale powiem Ci, że z kumplem jeszcze długo po koncercie krzyczeliśmy roześmiani hasło „CHRZEŚCIJAŃSKI ROK!!” 😉
      Zdjęć mało, bo więcej nie mam, ale kumpel Grześ, któremu Twój okrzyk jeszcze bardziej niż mi przypadł do gustu zrobił więcej zdjęć i do tego lepszych – polecam: http://grzegorz.namielski.pl/2011/06/28-dni-pienska-scena-qlturkombinat/

      ps. Taka mała prywata – odezwij się do mnie na gadu: 1947809, albo na maila – mam małe pytanie do Ciebie 😉

      • MAŃKA pisze:

        Właśnie, jeszcze jedno wyjaśnienie: nie byłam ani pijana, ani zjarana ani naćpana, jak wiele osób sądziło! 🙂 Po prostu jestem niesamowicie impulsywna, kiedy coś mi się nie spodoba i rzeczywiście mogło to dziwnie wyglądać. A na chłopaków czekałam po koncercie, zapytałam wokalisty czy możemy chwilę porozmawiać, odpowiedział, że jasne i miałam chwilę zaczekać. Jednak, rzecz jasna, zwinęli się po jakichś 10 minutach bez słowa, więc co mam sądzić na ich temat? ; >

        Jasne, odezwę się.

Skomentuj

