EuropaMarathon

Jakoś nie miałem tego dnia weny do zdjęć, ale mimo to zrobiłem kilka fot wartych zamieszczenia:

1:2:3:4:5:6:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „EuropaMarathon

  1. Marcin pisze:

    Ale… obiektyw. 🙂
    A na ostatnim gościu podobny do kuzyna mojego jak dwie krople wody, ale to nie on 😀

  2. ciocia pisze:

    Zdjęcie numer jeden – zakręciło mi się w głowie i zaświszczało w uszach – dobre!

  3. ananke pisze:

    zdjecia w ruchu sa mega… kiedys chciałam tez takie zrobić, ale jedynie slimakowi mi sie udało 😛 http://www.mojalbum.com.pl/GroteFoto-XCY3TLH6.jpg ale to juz chyba widziales 😉
    ogladajac pozostałe, wiecej komentarzy sie tu spodziewałam 😉 no chyba, że wiare zatkało !! 😛

    • qbanez pisze:

      Zdjęcie ślimaka w ruchu, doooooobre 🙂
      No a co do ‚więcej komentarzy’, to też się nieraz spodziewam więcej – jak daję jakieś mega dobre (moim zdaniem) zdjęcia i spodziewam się zachwytu, to często wówczas nie ma komentarzy wcale – przynajmniej rok i dwa lata temu tak było… Teraz już rzadziej się to zdarza 🙂

Skomentuj

