Miasta Zgorzelec i Görlitz

Trzy ujęcia z dość nietypowego miejsca, bo z dachu dawnego młyna znajdującego się obok Mostu Staromiejskiego. Całkiem inna dla mnie perspektywa – a takowych wciąż szukam – wczoraj znalazłem:

1:2:3:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Krajobrazy i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Miasta Zgorzelec i Görlitz

  1. SanChin pisze:

    a gdzie wiatraki?

  2. fotoban pisze:

    jak tam wlazłeś koleżko? jest jakieś tajemne wejscie? a może trzeba spełnić jakieś warunki?

    • qbanez pisze:

      Wlazłem po schodach. Drzwi były otwarte, a kolega, z którym byłem zapytał właścicielkę czy można wejść – no i weszliśmy 🙂

      • Anonim pisze:

        a znalazłeś tą wieżę widokową na bersdorfsee, bo kiedyś gdzieś znalazłem, na jakimśforum, że się dziwiłeś że jest tam coś takiego? ja nie znalazłem.

  3. Jejku…cudne! Najbardziej podoba mi się woda na pierwszym zdjęciu. Na drugim linie, jakie tworzą kamienice, ulice i rzeka. Na trzecim dominujący jasny kolor.Gonty na dachach wyglądają trochę jakby były tkane złotą nicią.

    • qbanez pisze:

      O proszę. Miło, że ktoś dostrzega coś więcej niż tylko pstryk na tych moich zdjęciach.:) Nawet nie wiesz jak pozytywnie to odbieram! 🙂

Skomentuj

