Moje miasto

Ciągle szukam nowych, innych spojrzeń na moje miasto…  Tym razem Zgorzelec z jeszcze innej, jak dotąd nie znanej mi perspektywy:

——————————————————————————————

A dodatkowo dziś taka mała zagadka – czy ktoś wie co to za auto poniżej? Pytam o markę i model… Taki mały konkurs – jak ktoś zgadnie to stawiam piwo! No więc owe auto:

Rozstrzygnięcie konkursu przy kolejnym wpisie 🙂

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Krajobrazy i oznaczony tagami , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

19 odpowiedzi na „Moje miasto

  1. tomek pisze:

    Mercedes Klasa-C
    Wpadaj z tym piwem za pół godziny!

  2. SanChin pisze:

    Dolce Ferrari Diablo RS GT-R V7

  3. fotoban pisze:

    cuś jak suzuki swift 😀

  4. fotoban pisze:

    Swift II 1989 – 1996

  5. tomek pisze:

    Swift został wprowadzony do obrotu w rynku japońskim jako Cultus i gdzie indziej, jak Suzuki Forsa, Jazz Suzuki Swift Chevrolet, Chevrolet Sprint i Sprint Metro, Geo i Chevrolet Metro, Pontiac Firefly, Maruti 1000 , Holden Barina i Subaru Justy. Teraz zgadujcie który to 😛

  6. daniello pisze:

    to jest subaru justy

  7. SanChin pisze:

    ja wiem! Geo Metro! 😉

  8. Martin pisze:

    Ciekawą architekturę macie w Zgorzelecu. Bardzo mi się spodobało drugie zdjęcie! 🙂

    • qbanez pisze:

      Spojrzenie kogoś z zewnątrz na te zdjęcia może dać na nie całkiem inne światło 😉 Ja to widzę od lat i wiele z tych miejsc jest dla mnie tak zwykłych i nijakich, że nic w nich nie dostrzegam. Te dwie wieże kościoła na drugim zdjęciu to już nie Zgorzelec, tylko Görlitz jak by co 😉

Skomentuj

