Łódź

W weekend byłem w Łodzi. Miałem chwilę na luźne zdjęcia, więc udało się kilka kadrów wyłapać. Może któreś przypadnie komuś do gustu. Widziałem np. jak chłopak na skateboardzie bawi się fingerboardem, widziałem, że Marylin Monroe ceni się drożej niż Pawq, że policja pali w miejscach publicznych, że jest ulica moich urodzin… No, jedziem:

1:2:3:4:5:6:7:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Łódź

  1. Martin pisze:

    Masz ciekawe spojrzenie na otaczający świat. Fajne jest zdjęcie chłopaka siedzącego na desce – przydałoby się drugie zdjęcie, przeciwieństwo tego – pokazujące dynamikę, na którym chłopak jeździ na niej. Niezłe jest zestawienie na 2 zdjęciu, gdzie fajnie wykorzystałeś elementy ulicy. Ciekawie wyłapałeś ceniącą się Marylin Monroe.Pozdrawiam. 😉

    • qbanez pisze:

      Dzięki za komentarz 🙂 Miło, że komuś się podobają te zdjęcia. Co do chłopaka na desce, to był taki pstryk, co by sprawdzić ekspozycję i jakoś tego zdjęcia nie wywaliłem… Dopiero w domu zobaczyłem, że to jednak fajne zdjęcie jest – wtedy też zauważyłem, że chłopak bawi się palcową deską (fingerboard)
      Pozdro! 🙂

  2. ciocia pisze:

    Czyli Piotrkowska zaliczona? A gdzie para młoda?

Skomentuj

