Przerwa i po przerwie

Będąc ostatnio na poczcie, pani w okienku ucięła sobie króciutką, bo jedynie ponad dwudziestogodzinną przerwę 🙂 Ten widok zainspirował mnie do zrobienia zdjęcia, jak i do cyknięcia kilku innych fotografii, które poniżej:

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:

Zdjęcie numer 10 to wystawka w Niemczech… 🙂 A jeszcze taka ciekawostka – w tym wpisie zdjęcia zostały zrobione w trzech różnych krajach…

Pozdro!

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Przerwa i po przerwie

  1. fotoban pisze:

    na nr 8 koleżkowie na ławce bardzo są sobą zainteresowani i nie zwracają uwagi na sarenkę na drugiej ławce 🙂
    nr 9 już gdzieś widziałem, ale może mi sie zdaje… 😉
    nr 10 wygląda, jakby dziecko dostało eksmisję…

  2. fotoban pisze:

    a co to? cenzura uruchomiona nawet tutaj? czyżbym napisał coś niestosownego?

    • qbanez pisze:

      Tak, cenzura. Gdyż uważam że pewne rzeczy są moją prywatną sprawą… Nie wiem co chciałeś mi przekazać – groźbę? Ostrzeżenie? Hmmmm… Myślę że takie rzeczy jeśli już to na priv.

  3. wystawki pisze:

    Ciekawe zdjęcie z wystawki

Skomentuj

