Stare fotografie

Dziś postanowiłem sięgnąć do szuflady i przypomnieć stare zdjęcia, które nie chcą mi wyjść z głowy. Zdjęcia te robiłem jeszcze kompaktem fuji s6500fd z jakimś kosmicznym konwerterem x2.  Po prostu bardzo lubię te fotografie:

1:2:3:4:5:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Zwierzęta i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „Stare fotografie

  1. Onibe pisze:

    czym strzelałeś?

  2. anja_s1985 pisze:

    pamiętam z floga. świetne są!

  3. magda pisze:

    🙂 Hej, hej
    Znam, znam, znam te zdjęcia. I bardzo lubię te Twoje fotki. Nawet powiem bardziej – uwielbiam je i zachwycam się nimi niezmiennie.
    Podoba mi się sam pomysł – temat i jego wykonanie – ujęcia choć jak już kiedyś pisałam do Ciebie nie znam się na tym. I podoba mi się też to, że jest to pewna historia.
    Zdjęcia mają taki fascynujący rytm spotęgowany ujęciem białych krzyży i ta czarna, która wie co tam robi. I jest jak kontrapunkt w muzyce 🙂
    No i lubię czarno – białą fotografię jest bardziej tajemnicza i ma swoisty dramatyzm. Pewnie tan dramatyzm i tajemnica wynika też z miejsca i symboliki.
    Jeśli nie masz nic przeciwko temu to sobie przerzucę to zdjęcie do swojego telefonu jako tapetę.
    Ciepło pozdrawiam
    mh

    • qbanez pisze:

      Wow… Zabrakło mi słów 🙂 Dzięki za komentarz i zapraszam częściej 🙂 To dla mnie zaszczyt, że moje zdjęcie może być tapetą na Twoim telefonie 🙂 Wielkie pozdro! 🙂

  4. Gratuluję miejsca na Joe Monster!

Skomentuj

