kc

Krótki spacer nocą w mieście w poszukiwaniu smutnego kadru. Bo mi smutno… 😦

1:2:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Zwierzęta i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „kc

  1. mh pisze:

    Strasznie mi przykro i wiem co czujesz. Strata zawsze jest niepowetowana. Może tylko pojawić się nowe. Wypełni ale nigdy do końca nie zastąpi gdyż część naszego serca na zawsze zawarowana jest na to co minęło i co kochaliśmy.

    Kiedy patrzę na te zdjęcia to uświadamiam sobie po raz kolejny, że smutek wyostrza nasze zmysły i powoduje że różne warstwy, które przez lata i doświadczenia nakładają się na siebie, powoli odchodzą i obnażają nasze uczucia. Jest chyba jedyna chwila gdy jesteśmy szczerzy choć też bezradni i bezsilni wobec tego smutku. To wielka wartość. Mimo wszystko.
    Więc Drogi Fotografie życie jak ten kot przemyka dalej.
    Cieplutko pozdrawiam mh
    Drugie zdjęcie jest sliczne. Pierwsze też ale inaczej 😉

    • qbanez pisze:

      Wiem, że wiesz co czuję i wiem że patrząc na moje zdjęcia potrafisz czytać w moich myślach… Chylę czoła, dziękuję…
      Kim Ty jesteś? Można wiedzieć?
      Pozdrawiam.

  2. kate pisze:

    jaaaaa ale zajebiste te dwie foty!!! czad!

  3. magda pisze:

    Hej 🙂
    dziś mam nieco czasu by przysiąść. Mam nadzieję, że życie bez Zetki też jest życiem choć pewnie świat zubożał o kolejne psie życie.
    Kim jestem? Jestem doświadczeniem. Ty też będziesz Za wiele lat. Ale będziesz bo masz to coś……

  4. ananke pisze:

    2 – niezłe! ! !
    naprawdę… pierwsz tez niczego sobie, inne moze nawet nadajace sie na to fototapete… mega .. na sciane….

    • qbanez pisze:

      Dzięki… 🙂 Nie wiem tylko czy te zdjęcia są wystarczająco dobrej jakości na ścianę, bo było bardzo ciemno jak je robiłem (była noc), a jak wiadomo im ciemniej, tym gorszej jakości zdjęcie..

Skomentuj

