Główny dworzec PKP w Berlinie

Niesamowite wrażenie zrobił na mnie ten „szklany” kolos. Ma kilka poziomów – pociągi jeżdżą zarówno w podziemiach, jak i nad ziemią – na mostach wewnątrz. Kilka zdjęć:

1:2:3:4:5:

 

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „Główny dworzec PKP w Berlinie

  1. magda pisze:

    Byłam, widziałam ten dowód ludzkiej potęgi i pychy. Choć ta jest nieco przezroczysta 🙂

    • qbanez pisze:

      Potęga – owszem, ale czy pycha? Ja to odbieram bardziej jako inżynierię ekstremalną i wirtuozerię architektoniczną 😉 Pycha to w kościołach i na wersalach jest, a nie na dworcu 😛

  2. tomek pisze:

    5 poziomów a pociągi jeżdżą zarówno po najniższym i po najwyższym

  3. ananke pisze:

    3, 4 – przyciagają uwagę, niezła perspektywa, choc mnie samą przerażaja takie miejsca.. bywam tam tylko wtedy, kiedy muszę… i generalnie szybko z nich uciekam… zdjęcia Twoje jeszcze mnie w tym bardziej utwierdziły…
    ale sesja warta pokazania…

  4. ananke pisze:

    w takich miejscach odzywa sie mój lęk… ale to jest bardzo osobista sprawa , wiec wybacz 🙂 generalnie wole przestrzeń, gdzie mogę wziac głęboki oddech i poczuć sie bardziej wolna …. 🙂

  5. ananke pisze:

    to nie myśl 🙂

Skomentuj

