Wrona w kąpieli

Symbol Niemiec, spotkany w Berlinie podczas zabiegów higienicznych. Udało mi się podejść dość blisko, a więc kilka zdjęć:

1:2:3:4:5:6:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Zwierzęta i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Wrona w kąpieli

  1. Onibe pisze:

    mocarne 😉

  2. magda pisze:

    mhmhmhm. Krukowate. Jedne z inteligentniejszych ptaków. I generalnie niczego się nie boją. Jak symbole mają się do … No właśnie…….. Więc może być też moim symbolem 😀
    Często widzę je na plaży. I mewy nie mają z nimi żadnych szans. Wrony rządzą. A nawet słyszałam jak jedna się śmiała bo psociła.
    Zdjęcia fajne – najbardziej 1 ale mnie szczególnie rozczula 4 gdy już po…. ale jeszcze nie w pełnej krasie wydaje się jeszcze taka bezbronna ale już czujna i poza własną słabością 😀
    Zdjęć nie robię, niestety. Choć w tym roku na grobie Chateaubrianda w Saint Malo zrobiłam zdjęcie mewy, która niemal weszła na mnie. Aparatem w tel :):):):) ale mam
    pozdr.

  3. anja_s1985 pisze:

    genialne!

  4. ciocia pisze:

    Chyba ją zaczarowałeś, że tak pięknie pozowała (6).

Skomentuj

