Syksy

Klika jesiennych kadrów, głównie z dziś…

1:2:3:4:5:6:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

19 odpowiedzi na „Syksy

  1. Onibe pisze:

    dobre
    waham się, które lepsze: czy jesienna klasyka (1 i 4, zwłaszcza 1) czy jeziorko (5).

    • qbanez pisze:

      Dzięki 😛 A czy musi być któreś lepsze, aby gorsze mogło być któreś? 😛 😉

      • Onibe pisze:

        to się nazywa poślizg w odpowiedzi… aż nie wiedziałem przez moment o co chodzi, hehe ;-).

        Nie, oczywiście nie trzeba wartościować na siłę. Ja piszę tylko informacyjnie, gdybyś chciał wiedzieć, które teoretycznie mi się najbardziej podobają zdjęcia w serii, ale w de facto, nie odczuwam wewnętrznej potrzeby stawiania drabiny. Dobra seria broni się bez podium 😉

        • qbanez pisze:

          No właśnie ja się zastanawiam ciągle i ciągle i ciągle – skąd na moim blogu wziął się zwyczaj mówienia o tym, które zdjęcie najlepsze 😛 Na innych blogach nie raz trwa dyskusja o zdjęciach, ludzie rozmawiają o fotografii jakoś głębiej o bardziej konkretnie, dzielą się swoimi odczuciami i emocjami jeśli chodzi o dane obrazki… A u mnie – prawie zawsze ktoś wybiera sobie jedno „naj” zdjęcie i na tym się kończy – reszta zdjęć jest pomijana… 😉 😛 Ty chociaż się wahasz, a to już wiele…
          Z drugiej jednak strony na jeszcze innych blogach nie ma wcale komentarzy, więc co jak co ale ja nie narzekam tylko się zastanawiam czemu tak, a nie inaczej 😛
          No i sorry za poślizzzzzzg 😀 😉

          • Onibe pisze:

            no i właśnie: ciesz się, że jest ruch, że ludziom chce się pisać, bo na ogół to tylko zostawiają „super, zapraszam do mnie” i heja! 😉

            a swoją drogą, o ile mnie pamięć nie myli, to sam masz w zwyczaju dopytywać której naj z serii ;-D

            • qbanez pisze:

              No masz rację co do tego ruchu, ale co do tego, że sam o to dopytuję, to hmmmm – sam nie wiem.. 😛 Nie przypominam sobie chyba 😛

              • Onibe pisze:

                jak bym Ci wskazał wpisy to być pomyślał, że jest ze mną coś nie tak… poniekąd miałbyś rację, bo moja pamięć działa zaskakująco wybiórczo… więc spox 😉

                ale tak naprawdę, znaczenia to nie ma – niezależnie od wszystkiego, chyba dobrze wiedzieć, choćby statystycznie, co najlepiej wpada w oczy. Myślę, że Ty nie traktujesz tej wiedzy koniunkturalnie, bo i tak wrzucasz foty wedle własnego uznania, a nie pod publiczkę… 😉

  2. Ja stawiam na piątkę. Nareszcie jesień bez kolorowych liści (oczywiście te kolorowe też są cudne, jednak piątka wybija się na prowadzenie).

    • qbanez pisze:

      Ooo… Dzięki… Też bardzo lubię to zdjęcie. Tym bardziej, że jest ono dla mnie ważne z większej ilości względów niż jeden 🙂

  3. ananke pisze:

    jesien… lubie…. a 6 – prawie jak mój canon 😉 a prawie to wiadomo… 😉

    • qbanez pisze:

      Ojtam prawie – wszystkie canony robią fajne zdjęcia jeśli ktoś się postara by były fajne 🙂 Tak samo jest z nikonami, pentaxami, sonyalfami, olympusami, kodakami, polaroidami, leicami, mamyiami i innymi 🙂

Skomentuj

