Jedziemy

Nie stoimy 🙂

1:2:3:4:5:6:7:8:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „Jedziemy

  1. Widmowy pisze:

    Olala… UFO, UFO! Chcę tą tablicę do domu!

  2. Onibe pisze:

    6 i 7 rewelka!
    ciekawi mnie technika wykonania 6 – czyżby długi czas plus błysk na drugą lamelkę?

    • qbanez pisze:

      Dzięki 🙂 Co do 6 to nie ma tam żadnego błysku. Zdjęcie zrobione z samochodu przez szybę, podczas skręcania w prawo – starałem się utrzymać „ostrość” na dwóch stojących przed przejściem dla pieszych pieszych. 🙂 A reszta się odwrotnie wypanoramowała za sprawą jadącego auta, w którym przebywałem.

  3. Grzesiunio pisze:

    6 mega! odwrotne paramonovanie 😉

  4. Niesamowite to panoramowanie z auta… Nie wiem jak udało się zachować tak dobrą ostrość. Super! Co do zdjęć z auta (też są bardzo efektowne), w razie chęci urozmaicenia jest jeszcze taki gadżet, pneumatyczna przyssawka do płaskich powierzchni z końcówką statywową – można zaczepić aparat na masce samochodu i robić zdjęcia w trakcie jazdy.

    • qbanez pisze:

      Hehe – dzięki 🙂 To w sumie było spontanicznie z tym panoramowaniem z auta – wpadłem na ten pomysł na kilka sekund przez zakrętem, gdy ujrzałem dwoje stojących pieszych – ot co. Pewnie można to zrobić ostrzej. Co do przyssawek – to bez przesady – dla zabawy można takie zdjęcie zrobić z nudów, jadąc w aucie, ale żeby specjalnie inwestować w jakieś przyssawki w tym celu, to już by była przesada… Takie rzeczy się kupuje raczej do komercyjnej, profesjonalnej roboty w tym stylu: http://www.youtube.com/watch?v=4yTGGLgt_ug 🙂
      Pozdro!

  5. ciocia pisze:

    Jak zwykle zaskakujesz nowym spojrzeniem, poprawiłeś cioci nastrój. Mam nadzieję, że wracasz do zdrowia.

  6. ananke pisze:

    7 – przyciagnlo mnie na dluzej…. :)) fajny pomysł, ujęcie, uzyskany efekt…
    a pierwsze i ostatnie wywołało szczery usmiech mój 😀

    • qbanez pisze:

      No tez BAAAARDZO lubię 7 zdjęcie.. A co do pierwszego i ostatniego, to jak widać szczere uśmiechy wywołują szczery uśmiech 😀 😛

  7. ananke pisze:

    😛

Skomentuj

