Hit sezonu

Kilka luźnych zdjęć, których wspólnym mianownikiem jest żarcie… Ostatnie zdjęcie przedstawia natomiast opuszczony, malutki bar w piwnicy jednej z wielu opuszczonych niemieckich kamienic… Bar zamknięto w 1994 – niezwykłe miejsce…

1:2:3:4:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Hit sezonu

  1. SanChin pisze:

    Jak by nie było to na pierwszym zdjęciu widać dwa lokale gastronomiczne ;), jeden trive thru, drugi to catering z dowozem do firmy 😉

  2. Suezo pisze:

    Witam Twój blog oglądam codziennie od około 2 miesięcy. Twoje zdjęcia są niesamowite przeważnie street wykonuje się w BW, a Twoje zdjęcia aż eksplodują kolorami, naprawdę niezwykłe. Mam do Ciebie pytanie jak robisz zdjęcia, obiekt nie zauważa Cię? Używasz dużej ogniskowej? Jestem zainteresowany tematyką street photo lecz mam obawę że zaraz ktoś przyuważy obiektyw wycelowany w jego stronę i stracę parę zębów.

    • qbanez pisze:

      Siema. Miło słyszeć takie słowa 🙂 A co do Twoich pytań, to ciężko na nie odpowiedzieć ot tak, bo każde zdjęcie ma swoją krótszą, czy dłuższą historię, a do tego każde ma tę historię inną. Czy obiekt mnie zauważa? Zależy czy obiekt należy do ruchomości, czy do nieruchomości – np. obiekt żywy typu ptak, kot, człowiek, pies, lub owad zauważa mnie i to często, a dalsze konsekwencje zauważenia bywają różne. Natomiast obiekty nieruchome, takie jak budynki, ulice, mosty, pomniki – nie zauważają mnie – przynajmniej mi się jeszcze takie coś nie zdarzyło… Zębów jeszcze nie straciłem, chociaż patrząc na mnie nie można mieć tej pewności 😉 Używam różnych ogniskowych. Moją ulubioną jest 100mm na cropie, ale bardzo lubię też 50mm, 30mm, 8mm, albo niekiedy też 200mm. 🙂
      Pozdro i powodzenia 🙂

  3. JulkaW pisze:

    zdjęcie 2: genialny kadr i prześliczny kolor trawy! 🙂
    ogólnie bardzo fajne zdjęcia na blogu, myślę, że będę zaglądać częściej 🙂

    • qbanez pisze:

      A dziękuję 🙂 Jako ciekawostkę napiszę, że kolor tej trawy na surowym zdjęciu jest całkiem inny – zmieniałem go i dopieszczałem ładnych kilka minut 😉 Pozdrawiam, dziękuję i jak najbardziej zapraszam do zaglądania tutaj 🙂

Skomentuj

