ikatp

Długa przerwa bo i duże zmiany w moim życiu się szykują, a i zdrowie także nie dopisuje najlepiej. Ale ale ale dziś nowy, ptakowy wpis, bo w między czasie chorowania i załatwiania różnych spraw udało mi się zrobić kilka zdjęć, a więc wystawiam je na światło dzienne. Swoją drogą zdaje mi się, że już dość dawno nie było ptaków na tym blogu, a przecież ptaki to jeden z moich ulubionych tematów fotograficznych 🙂 Na pierwszym zdjęciu udało mi się uwiecznić orła bielika – wypatrzyłem go w górach, jadąc wyciągiem ze Szrenicy w dół. Orzeł jest niesamowity, ale mam nadzieję, że i reszta zdjęć zasługuje na Waszą uwagę 🙂

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:12:13:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Zwierzęta i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

36 odpowiedzi na „ikatp

  1. graforoman pisze:

    Kawki z megafonem i rozmarzony nad drożdżówkami gołąb są świetne. 🙂

  2. SanChin pisze:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee… ale myszołowa nie ma :/ więc się nie liczy!

  3. orchidays pisze:

    mój faworyt to 8 8)

  4. Szary Burek pisze:

    Ten wróbel jest po prostu ZA JE BIS TY.

  5. fotoban pisze:

    na nr 2 dobre zestawienie (kompozycja). ta wrona z orzeszkiem wygląda jakby sie szykowała na SLUM-DUNK…
    bądź pozdrowiony fotografie !

    • qbanez pisze:

      Nawet nie wiesz jaką konkretną przyczajkę musiałem zrobić, żeby tak skomponować to zdjęcie – strzał ze środka jezdni 😉 Ale udało się… No i nie jest to wrona, tylko gawron. Wrony w Zgorzelcu raczej nie zobaczysz – kiedyś było kilka sztuk (rok temu), dziś już ani kruka, ani wrony – same kawki i gawrony. Pozdro! 🙂

  6. Kinka pisze:

    a co to za ptak ten z numerem 11? 😛 Chciałam napisać numerki zdjęć, które mi się najbardziej podobają, ale nie potrafię się zdecydować. Wszystkie fotki są mega 😀

  7. Onibe pisze:

    dwanaście ptaków, jeden kot – moim zdaniem wpis jest zdecydowanie kompletny 😉

  8. Kaczka pisze:

    Trochę Ci z początku nie wierzyłam, a teraz widzę, że faktycznie bielik 🙂 Zajebisty 🙂

    • qbanez pisze:

      Ja własnym oczom nie wierzyłem… Na początku myślałem, że to myszołów, później stwierdziłem, że to musi być pewnie jakaś półstójka, a w końcu okazało się, że to orzeł! 🙂

      • Aneta pisze:

        Szok!
        nie myślałam, że tak blisko mnie grasują orły, muszę barany pochować
        pozdrawiam

        p.s. u mnie z ptaków ostatnio rozpleniły się te spod 11. 🙂

  9. ciocia pisze:

    Na co dzień mam i ptaki i koty. Ciekawe, czy pamiętasz o nich w chłodne dni, proszę w ich imieniu o trochę słonecznika i chleba. Wtedy pokarzesz nam także sikorki, kowaliki i dzwońce (moich stałych gości w ogrodzie). Nieustannie dziękuję za fotki i pozdrawiam.

  10. ananke pisze:

    Orła gratuluje… a przy piatym sie rozkleiłam… miałam ochote wybić szybe i dac mu tą bułkę :/
    Ostatnie zdjecie też fantastyczne… pozostałe tez warte uwagi…

  11. eS pisze:

    W pierwszej chwili myslalam ze to jakis lisi ogon na ptasich łapkach na 3 zdj. Śliczniawo ujęte ptaszorki 😉

Skomentuj

