Głowy

Ostatnio ani pogoda, ani samopoczucie nie zachęca do robienia zdjęć – myślę, że jak spadnie śnieg, to ten stan rzeczy może się diametralnie zmienić. Tym czasem dziś duuuża dawka, aż ośmiu zdjęć:

1:2:3:4:5:6:7:8:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

24 odpowiedzi na „Głowy

  1. Aneta pisze:

    W 8 znalazłam głębszy sens – podoba mi się

    ale Nobla dla 3
    pozdrawiam

  2. SanChin pisze:

    11 najlepsze!

  3. orchidays pisze:

    11!!!!!111111!!!!!!!!!111111!!!!!!

    czad było!

  4. Kinka pisze:

    co 16 głów, to nie jedna… 😉 a dla mnie najlepsze są zdjęcia nr 3 i 5. 🙂 5 mnie przeraża 😀

  5. fotoban pisze:

    nr 4 sieje pozytywną energią na full !
    a to przereklamowane 11 jakoś mi sie nie widzi…

    • qbanez pisze:

      Wszystkim się podoba numer 11, a Tobie nie? Uzasadnij swe zdanie 😉 😛
      Pozdro 🙂

      • fotoban pisze:

        uzasadnienie tego stanu rzeczy jest takie, że foto nr 11 jest mało widoczne, zwłaszcza w narożnikach, gdzie wystepuje dziwny efekt białej winiety. oprócz tego zauważam spore szumy, co też dziwne nie jak to występuje normalnie na wysokich czułościach jako kolorowe niebieskawo-czerwonawe kropki, ale jako biały śnieg. zupełnie jak w czarno-białym TV za czasów stalina w 1945. te wszystkie „wady” i kilka dodatkowo mniejszych, nad którymi nie zamierzam się rozwlekle rozwodzić powodują, że zdjęcie nr 11 jest mało czytelne i najzwyczajniej do mnie nie trafia. pasi ci takie uzasadnienie zdania?
        pozdro!

  6. fotoban pisze:

    gbur wyjął mi to z…. klawiszy

  7. fotoban pisze:

    ojtam ojtam pitu pitu!

  8. magda pisze:

    mhmhmhmhm
    6 – co dwie głowy to nie jedna.
    7 – prawdziwa wielkość nie mieści się w ramach ;p
    A w 11 to mnie ujęła ta zieleń przenikająca co stała się przejawem nowej filozofii i drogą do humanizacji :D:D:D

Skomentuj

