Zmiany w moim życiu

Witam! Ostatnio były tu często spore opóźnienia we wpisach, nie raz musieliście czekać na nowy wpis nawet i z tydzień, a wszystko to tłumaczyłem zmianami w moim życiu… No i stało się – zająłem się fotografią jak najbardziej na poważnie. Założyłem własną firmę, własną stronę internetową i chcę się zajmować fotografią zawodowo. Najbardziej pociąga mnie fotografia reportażowa i ślubna – właśnie tym dziedzinom postanawiam się poświęcić w szczególności.

Zapraszam zatem na moją stronę, gdzie przeczytacie co nieco o mnie, zobaczycie mojego firmowego bloga, oraz oczywiście obejrzycie moje fotografie ślubne i nie tylko:

www.jakubpurej.pl

Jeśli komuś podobają się moje zdjęcia, to będzie mi przemiło, jeśli polubi moją stronę na facebook’u:

www.facebook.com/jakubpurej

Jeszcze raz zapraszam! Na zachętę – jedno z moich ulubionych zdjęć ślubnych:

Pozdrawiam i życzę dużo pomyślności i oczywiście zdrowia w Nowym Roku! 🙂

Do zobaczenia w 2012 roku!! 😉

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

23 odpowiedzi na „Zmiany w moim życiu

  1. SanChin pisze:

    Powodzenia ziomeczku!

  2. Szary Burek pisze:

    Mam nadzieję, że strona firmowa nie przyćmi tego bloga i będziesz dalej go w miarę możliwości aktualizował, bo lubię tu wchodzić i oglądać Twoje zdjęcia, masz swój styl, a blog nie jest monotonny i nigdy nikt nie wie co się na nim pojawi 🙂 Jak trzeba wrzucić zdjęcie martwego ptaka to się po prostu wrzuca 😉 Życzę powodzenia i pozdrawiam.

    • qbanez pisze:

      Spokojna Twoja uczesana 🙂 Nie ma opcji, żebym tego bloga czymkolwiek przyćmił. Nadal będę go prowadził tak jak prowadziłem – mam nadzieję, że wraz z nowym rokiem wpisy będą się tu pojawiały tak często jak dawniej – czyli prawie codziennie 🙂 No i na pewno nie będzie monotonnie, bo jak by tak było to by mi się odechciało 😉 Myślę, że jeszcze nie raz Cię zaskoczę 😀
      Trzymaj się i wszystkiego dobrego w 2012 i 13 i 14… 🙂

  3. Widmowy pisze:

    Widzę strona firmowa przygotowana zawodowo. Schludna, czysta i idealnie pasuje do głównej oferty. Co prawda tam raczej zachodził nie będę, bo nie lubię ślubniaków, ale i tak życzę powodzenia. Zdjęcia robisz sensowne, więc mimo dużej konkurencji nie będziesz narzekał na brak zamówień. 🙂

    • qbanez pisze:

      Dzięki i jeszcze raz dzięki 🙂 Mam nadzieję, że to co mówisz okaże się naprawdę realne… 🙂 Nie lubisz ślubniaków? Zaglądaj tutaj, bo tu one będą się pojawiać sporadycznie jeśli już 🙂 Pozdro!

  4. fotoban pisze:

    zawodowo mi to wszystko wygląda, powodzenia :]

  5. Onibe pisze:

    świetne to foto, od razu mi raźniej (pewnie na swoim ślubie miałem podobną minę co ten pan, hehe). Powodzenia w branży, ale – z drugiej strony – gdybyś ty sobie nie poradził, to kto inny dałby radę? No więc życzenia zbędne 😉

  6. Canoni pisze:

    Czemu 1,5 roku temu nie miałeś firmy? Zatrudniłbym Cię bez wahania. Powodzenia w branży.

    • qbanez pisze:

      Trzeba było poczekać ze ślubem na mnie 😉 Ale zawsze możesz się rozwieźć i powtórzyć ślub 😛 Nawet z tą samą kobietą – chyba nie ma ku temu przeciwwskazań 😀 Pozdro i dziękuję 🙂

  7. Aneta pisze:

    … uuu zawiodłam się
    tytuł wpisu zasugerował mi ze może Tatusiem zostaniesz 🙂

    powodzenia 🙂

    • qbanez pisze:

      Oj nie zamierzam mieć dzieci, serio – pomyślę o tym MOŻE za kilkanaście lat, chociaż wątpię czy w ogóle pomyślę… Dzięki 🙂

      • Aneta pisze:

        no tak – ja Ci chcę pracę zapewnić a Ty o mnie nie myślisz – fuj! toż do 67 roku życia nauczać muszę – to pytam się: KOGO? jak dzieci co wartościowsze Osoby unikają ???

        Bociana w locie fotografuj – niedługo przylecą

  8. chemini pisze:

    Mam nadzieję,że dzięki Twoim fotkom nowożeńcy zapamiętają najpiękniejsze chwile podczas swojego ślubu. Powodzenia !!
    P.S
    Fotki pokazuje się każdemu, a o filmie się zapomina 🙂

    • qbanez pisze:

      Też mam taką nadzieję i zrobię wszystko żeby tak było. Dzięki… 🙂
      Masz rację co do fotek – mam podobne zdanie – zdjęcia są najważniejszym przywoływaczem wspomnień, najchętniej się je ogląda po latach – chętniej niż film. Ale może to wynikać też z tego że znaczna większość filmowców ślubnych odwala po prostu manianę i kręcą na ślubach ekstremalnie kiepskie filmy – z resztą fotografów z takim podejściem też nie brakuje i to mnie poniekąd pociesza, bo myślę że pod tym względem się wyróżnię – mam zupełnie inne podejście niż większość – zależy mi przede wszystkim na ty by zrobić jak najlepsze zdjęcia, a nie wyłącznie na kasie… 😉
      Pozdrawiam

  9. Kasia pisze:

    I jak z perpsektywy roku oceniasz tą decyzję?

Skomentuj

