Słońce świeci zimy nima

Gdzie ta zima? Czegoś takiego nie pamiętam – żeby w ogóle nie było zimy. Albo pada deszcz kilka dni pod rząd, albo świeci słońce i jest +10 stopni… Ok, ale żeby w styczniu? Na zdjęciach między innymi wygrzewające się w upalnym słońcu gołębie – czwartego stycznia…

1:2:3:4:5:6:7:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Zwierzęta i oznaczony tagami , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „Słońce świeci zimy nima

  1. Anonim pisze:

    2 i 7 piękne

  2. Canoni pisze:

    Jak zawszę genialne zdjęcia 2 i 7 naprawdę cudne.

  3. fotoban pisze:

    ojtam ojtam, pitu pitu… u mnie na fotoblogu zima w pełni 🙂 biało aż w gało razi ;P
    zerkaj miszczu:
    http://fotoban.wordpress.com/2012/01/08/psie-zaprzegi/
    …a kocur na nr 5 to sie chyba pod makdonaldem stołuje…

    • qbanez pisze:

      Ano rzeczywiście – zimno tam u Ciebie, a i zdjęcie czadowe – szkoda, że takie małe i że nie można go obejrzeć w jakiejś przyzwoitszej, choćby trochę większej rozdzielczości…

      Kocur na zdjęciu nr. 5 spotkany koło Pasażu – być może dojada w maku – ja w mcdonaldzie spotkałem innego, malutkiego – wybiegł z kuchni 🙂

      Pzdr.

  4. Grzesiunio pisze:

    11 się nei wyświetla u mnie :/

  5. Szary Burek pisze:

    Drugie najlepsiejsze 😉

  6. gbur pisze:

    nr 11 skasował, bo sie nie wyświetla…. albo na odwrót….

  7. A.Sz pisze:

    ostatnie zdjęcie stało się moim tłem pulpitu. Wszystko na swoim miejscu, wygląda jak obraz!

    • qbanez pisze:

      WOW! Miło mi 🙂 A jako ciekawostkę to powiem Ci, że to zdjęcie w sumie zostało zrobione na siłę. Wszystko dlatego, że prowadzę projekt 365 na facebooku (codziennie jedno zdjęcie z danego dnia) i tego dzionka akurat nie miałem żadnego zdjęcia, więc późnym wieczorem poszedłem do sąsiadki zrobić zdjęcie jej kocięciu. No i tak właśnie powstało to zdjęcie 🙂

Skomentuj

