Headz

Niedawno był wpis o tytule „Głowy”, ale ten temat mnie jakoś tak wciągnął, że mam jeszcze kilka zdjęć „głów”, więc dziś jest ten dzień by zdjęcia te pokazać:

1:2:3:4:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Headz

  1. Onibe pisze:

    bardzo na tak! 😉

  2. Kinka pisze:

    zdjęcie nr 4 miażdży 😀 yeah!

  3. Widmowy pisze:

    Mi właśnie 4 się podoba. Ale też 1.
    2 jest świetnie złapane, ale raczej widziałbym je w jakimś reportażu.

    • qbanez pisze:

      No proszę 🙂 Dzięki za koment. Ciekawa obserwacja – im mniej zdjęć daję we wpisie, tym są one bardziej wnikliwie przez Was oglądane 🙂 Mam rację?

  4. gbur pisze:

    a ja uparłem się i obstawiam nr 11

  5. Zdjęcie nr 4 jest jak dla mnie najlepsze z serii. Pani ma minę taką jak manekiny – albo może na odwrót? 🙂

    • qbanez pisze:

      A może tak, a może nie 😉 Co ciekawe zdjęcie zrobiłem na szybko i gdy tylko Pani się sekundkę później zorientowała, że została sfotografowana, to się szczerze uśmiechnęła, a wręcz roześmiała… Zrobiłem jej wtedy drugie zdjęcie, jednak dopiero w domu zobaczyłem, że nie wyszło – totalnie ostrość się skaszaniła i zdjęcie do kosza niestety 😦
      Ale sytuacja była bardzo pozytywna – w ogóle na zachód od Polski reakcje ludzi na robienie im zdjęć są o wiele bardziej pozytywne niźli w naszym smutnym kraju…

Skomentuj

