Street bokeh

Dziś pokażę tylko jedno zdjęcie. Zrobiłem je w zeszłym roku na ulicach Berlina. Zdjęcie nie jest o niczym konkretnym, nie ma na nim zachwycającej kompozycji, ani ciekawej sytuacji. Właściwie wywaliłem je, ale tkwiło mi w pamięci i odnalazłem je w koszu. Kilka dni później wróciłem do tego zdjęcia ponownie i spodobało mi się jeszcze bardziej. Dziś znów się na nie natknąłem przeglądając inne zdjęcia i myśląc co by tu dziś zamieścić na blogu – postanowiłem, że zamieszczę jedno tylko zdjęcie – właśnie to… Ciekaw jestem czy komuś się spodoba – polecam powiększyć klikając na zdjęcie. Oto i ono:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

15 odpowiedzi na „Street bokeh

  1. Pasiu pisze:

    Kubuś, a jakieś dane EXIF udostępniasz? Fajnie to zdjęcie wymyślone 🙂

  2. Grzesiunio pisze:

    pani wyszła ostra niczym napis w lewym dolnym 😉

  3. fotoban pisze:

    najs pryszcz! :O

  4. Canoni pisze:

    Zdjęcie ma w sobie coś niezwykłego, gratuluje udanego „strzału”

  5. Szary Burek pisze:

    Ta pani wygląda na zdziwioną.

  6. Onibe pisze:

    tym razem powstrzymam się od zachwytu – nie jest to złe zdjęcie, ale wydaje mi się, że to jedno z tych, przy których wartość dodaną odczuwa się w tym przypadku, kiedy są to własne zdjęcia ;-). Ale równie dobrze mogę czegoś nie widzieć, daleki jestem więc od krytykowania…

  7. Jest taka scena w „Amelii”, w której malarz maluje od nowa ciągle ten sam obraz, który przedstawia tłum ludzi. Pośród tego tłumu znajduje się jedna dziewczyna, która wydaje się tam nie pasować, bo jej twarz wyraża zupełnie inne uczucia niż reszty ludzi.
    „Twoja” dziewczyna ze zdjęcia też trochę tak wygląda.
    Ciekawe, o czym myślała („I już wiem, że nie wyłączyłam tego żelazka”).

  8. ananke pisze:

    oko w oko z obiektywem……

Skomentuj

