Nie kradnij!

Kiedyś już było to ciastko na moim blogu… Tym razem udało mi się przyłapać na gorącym uczynku złodziei i ich sfotografować. Nic sobie nie zrobili z ostrzeżenia 🙂

1:2:3:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Zwierzęta i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Nie kradnij!

  1. Onibe pisze:

    mam nadzieję, że nikt nie wpadł na pomysł aby tak wytruwać ptaki…
    ale fotografie super, rewelacyjny moment
    (a do wróbli mam słabość i nic na to nie poradzę, hehe)

    • qbanez pisze:

      Myślę, że to ostrzeżenie jest czysto żartobliwe, przynajmniej ja tak to odbieram 🙂
      Też mam słabość do wróbli – szkoda, że w ostatnich czasach tak ciężko na nie trafić – jest ich coraz mniej… No chyba, że w dużych miastach… 🙂 Pozdro

  2. ananke pisze:

    piekne lądowanie… :O)

Skomentuj

