Ptaki nad morzem

Przepraszam wszystkich oglądaczy mojego bloga za tę przydługą przerwę – byłem nad naszym pięknym, mroźnym Morzem Bałtyckim i nie miałem nawet kiedy zamieścić jakiegoś wpisu. Od dziś zaczynam to nadrabiać, a powiem Wam, że troszkę zdjęć przywiozłem, a i jedno niezwykłe opuszczone miejsce odwiedziłem – ale o tym w następnym wpisie… Dziś kilka zdjęć nadmorskich ptaków – fascynuje mnie to, że gdy jest – 20 i wiatr tak że nie da się praktycznie wytrzymać na zimnie, to ptaki takie warunki znoszą bez szwanku. Praktycznie nie ma dla nich różnicy, czy jest +40, czy – 15 stopni. Poniżej – 20 dopiero widać, że zimno im się daje we znaki. Co ciekawe mimo tego, że przez tydzień mróz trzymał ciągle poniżej -10 (a bywało poniżej -20!), to morze nie zamarzło. No, ale miałem pokazać zdjęcia:

1:2:3:4:5:6:7:8:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Zwierzęta i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Ptaki nad morzem

  1. Anonim pisze:

    Wygląda to rzeczywiście na Copot, bo w pierwszej pomyślałem że to kolejna mistyfikacja z Berzdorfersee.

  2. gbur pisze:

    nr 6 fajnie wyszło. dobre światło…

    • qbanez pisze:

      Dzięki 🙂 Też mi się podoba takie mięciutkie ciepłe światło zachodzącego słońca, które jest za chmurami 🙂 Pozdro!

  3. Szary Burek pisze:

    No to czekam na opuszczone 🙂

Skomentuj

