Godzina w Poznaniu

Udało mi się wygrzebać jeszcze kilka zdjęć, które to zrobiłem podczas godzinnego międzypociągowego postoju w Poznaniu ostatnimi czasy. Było bardzo zimno, a ja miałem jakiś taki przyrost weny, że co chwila jakiś kadr interesujący wpadał mi przed oczy… Część tych kadrów jest w poprzednim wpisie, a druga część dziś:

1:2:3:4:5:6:7:

Swoją drogą bardzo podoba mi się to miasto, jest takie inne, specyficzne – chciałbym tam pojechać na kilka dni, np. w wakacje i porobić trochę więcej zdjęć… 🙂 Dochodzę do wniosku, że chyba każde inne, nowe miasto bardzo inspiruje 🙂

Pozdrawiam

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „Godzina w Poznaniu

  1. fotoban pisze:

    klasyczny z ciebie miejski szczur 😉
    pierwszego foto NIJAK nie kumam, wydaje się że zrobiłeś je przypadkiem, a już na pewno wielkim zbiegiem okoliczności wstawiło ci się na bloga.
    pozdro

    • qbanez pisze:

      Dziwne, bo pierwsze zdjęcie to moje ulubione z tej serii! 🙂 Spróbuj może się bardziej wczuć i lepiej przyjrzeć 😉
      Pozdro

      • fotoban pisze:

        przyglądałem się dość, stąd mój „negatywny” komentarz. ostatecznie możnaby zobaczyć, że kobieta z gnatami na bilboardzie celuje w przechodniów, ale to akurat konfiguracja „przewidywalna”, „niewyczerpalna”, „powtarzalna”, bo możnaby trzaskać takie foty przez cały dzień, tydzień, miesiąc… dopóki by bilboard wisiał… i każde byłoby/mogłoby być twoim ulubionym.
        wybacz maestro, ale dalej nie czytam w tym zdjęciu poezji ;P
        bądż pozdrowion zacny paniczu!

      • welavok pisze:

        Takie feministyczne mocno 😉

  2. Onibe pisze:

    Poznań jest fajny, kiedyś go zwiedzałem pokrótce
    dobra kolekcja zdjęć, zwłaszcza ostatnie 😉

    • qbanez pisze:

      No, mnie Poznań bardzo zachęca do robienia w nim street photo… Jak mało które miasto… Coś w tym chyba jest 😉
      Dzięki 🙂

  3. michaelowl pisze:

    Ostatnie jest świetne 🙂 Najbardziej mi się spodobało.. chociaż ten zielony tramwaj pośród szarości dnia też fajny 🙂 Pozdrawiam! 🙂

Skomentuj

