Zobacz więcej

Dziś bez zbędnej pisaniny – pooglądajcie po prostu zdjęcia i spróbujcie zobaczyć na nich coś więcej, niźli tylko to, co z pozoru na nich widać. Postarajcie się ujrzeć więcej, niż to co widzicie na pierwszy rzut oka:

0:1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:12:13:14:15:16:17:18:19:20:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

16 odpowiedzi na „Zobacz więcej

  1. Onibe pisze:

    6, 17 i 20… super 😉
    z kolei 9 intryguje efektami tej drugiej sesji ;-D

  2. Zmiażdżyłeś mnie zdjęciem 1:. „Poziom +1, pierwszy etap, przez żołądek do serca, to dopiero początek.” Ja odebrałem je w ten sposób i jest naprawdę konkretne. Z drugiej strony, myślę że McDonalds nie pogardziłby tego typu reklamą, Bądź co bądź, obserwując moich rówieśników – spotkania w fast foodzie zbliżają i bardzo często są początkiem czegoś nowego : )

    • qbanez pisze:

      Spoko 🙂 Też lubię to zdjęcie mimo że technicznie ono kuleje, to bardzo podoba mi się ta sytuacja, to jak ten moment idealnie zagrał przed moimi oczami 🙂 Zdążyłem zrobić zdjęcie w ostatniej chwili, bo sekundę później ta para wstała i poszli sobie… Sam lubię maka – smakuje mi to żarcie i mam sentyment do tego miejsca 🙂
      Spróbuj zobaczyć więcej na pozostałych zdjęciach 😉 Spróbuj może znaleźć coś co je wszystkie łączy… 😉 Pozdro

  3. Grześ pisze:

    wszystkie łączy czerwony/karmazynowy detal 🙂
    co wygrałę?

    btw 11 mi się podoba 😉

  4. ananke pisze:

    socysta czerwień… mmmmmm uwielbiam 😉

Skomentuj

