Lech kaczyński

Pomysł co prawda sprzed trzech lat, czyli z czasów jak Kaczor jeszcze żył – wtedy już zrobiłem podobne zdjęcie, ale wczoraj znów taki kadr przed oczy mi wlazł, więc niniejszym prezentuję Wam portret Lecha kaczora 🙂

No i zdjęcie ze starych czasów,  co ciekawe zrobione zaledwie kilka metrów dalej niż to wczorajsze:

 

🙂

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Zwierzęta i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Lech kaczyński

  1. No ładnie… i niepoprawnie politycznie;) Przypomina mi to sytuację, gdy w Krakowie na pewnym dużym, od dawna niedziałającym hotelu tuż przed 10-tym kwietnia zawisła taka słynna reklama „Kraków zaprasza na zimnego Lecha” – szybko ją potem ściągnięto. Tyle że reklama którą zawieszono zamiast głosiła „Powstań i zwyciężaj!”…

  2. Anonim pisze:

    No nieźle, a zaczęło sie od floga chyba?;)

  3. Anonim pisze:

    Pokazywanie zdjęć na forum internetowym. No może nie od floga sie zaczęło ale jak zaczynałeś na flogu to było czysto amatorskie fotografowanie chyba a teraz już i zawodowo. Niezłe foty, podobają mi się, czy tam mnie;)
    Robisz nikonem D90, zadowolony jesteś z niego? Zastanawiam sie nad nim, to chyba ciekawy aparat? Poobno AF trochę się nie spieszy?

    • qbanez pisze:

      No tak w sumie rację masz, że od floga zacząłem moją przygodę z fotografią – studiując tamtego bloga można zobaczyć jak się rozwijałem przez te kilka lat 🙂
      Nie robię nikonem d90, niestety. Fakt, kiedyś to było w planach, ale jednak, poniekąd przypadkiem wybrałem canona 🙂 Nie mniej jednak wiem, że d90 to znakomity aparat, naprawdę świetny, wart każdego grosika, a af zależy w 90% od obiektywu. Pozdro i powodzenia 🙂

Skomentuj

