Osiedlowo

No to dziś bez pisaniny, za to z kilkoma kadrami w klimatach osiedlowo-blokowiskowych:

1:2:3:4:5:6:7:8:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

19 odpowiedzi na „Osiedlowo

  1. Onibe pisze:

    dobre kadry

  2. ciocia pisze:

    i znów coś z zaskoczenia, choć blisko nas.

  3. anja_s1985 pisze:

    7 bije wszystkie! To się nazywa osiedlowa ławka!:)

  4. erill pisze:

    Trzecia fota absolutnie najlepsza bo uwielbiam wszelkiej maści odbicia, zaś czwarta nie wiem do konca w sumie czemu przywodzi mi na mysl Alternatywy 4 😀

    btw. te strzałki wyglądą troche jak łapki kurze 😉

    • qbanez pisze:

      Dzięki 🙂 Mi się najbardziej właśnie podoba zdjęcie nr. 4, bo dla mnie to istna psychodela, a to baaardzo lubię 🙂 Co do odbić, to lubię tylko niektóre i rzadko mi odbija tak jak bym tego chciał 😉
      btw. więc ile było tych kur? 😉

  5. angie pisze:

    Świetne zdjęcia! Kadry, kolory, klimat 🙂

    • qbanez pisze:

      Dziękuję bardzo! 🙂 Jest mi przemiło! Superczad że ktoś tak widzi moje zdjęcia 🙂 Pozdrawiam i naprawdę dzięki że zostawiłaś po sobie komentarz 🙂

  6. Golab pisze:

    Swietne foty co album to lepszy !!!! dzieki za wycieczke po rodzinnym Zgorzelcu 😉

  7. KROKBLOK pisze:

    Ściana z piątego zdjęcia to masakra 🙂 A dzieci na spodku wyglądają jak z kosmosu, ogólnie fajny klimat 🙂

    • qbanez pisze:

      Dzięki. 🙂 Widzę, że mamy podobne skojarzenia – mi też te dzieciaki kojarzą się z inną planetą, po prostu UFO! 🙂 Pozdrawiam 🙂

  8. cocorico pisze:

    jak dla mnie najlepsza 5.już takie moje skrzywienie, że lubię starszych ludzi na zdjęciach 😉

  9. SanChin pisze:

    hehe

  10. Ewa pisze:

    Pani na ostatnim zdjęciu reprezentuje postawę buntowniczą 😀

Skomentuj

