Opuszczony gabinet lekarski

Idąc sobie pewnego razu tam gdzie nikt nie zwykł chadzać na co dzień, napotkałem przy pewnym szpitalu drzwi stare nie domknięte i postanowiłem zajrzeć za nie… W środku ujrzałem małą poczekalnię z krzesłami i cały gabinet lekarza, w którym była kozetka, biurko, szafa… Małe miejsce, a jak niezwykłe i niesamowite – na mnie zrobiło to wielkie wrażenie – może nie jest to Beelitz, ale i wg. mnie jest równie niezwykłe. Oto i zdjęcia:

1:2:3:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Opuszczone i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Opuszczony gabinet lekarski

  1. Onibe pisze:

    gazeta daje wkład dramaturgiczny 😉

  2. 2 – poziom zniszczenia szafki jakiś niewspółmierny do zniszczeń widocznych na ścianach. Jak by została wniesiona znacznie później. Krzesła z 1 z chęcią bym przywłaszczyła:)

    • qbanez pisze:

      Hmmm… Może po prostu szafka jest bardziej wytrzymała niż ściany nasiąknięte wilgocią – lakier chroni drewno i to często zadziwiająco dobrze 🙂

  3. Golab. pisze:

    A gdzie to jest jeśli można wiedzieć? Gdańsk?

  4. schronienie pisze:

    niesamowite! uwielbiam takie miejsca! z dreszczykiem…

  5. Agnieszka pisze:

    Hmm, bardzo znajome. Wiem. To przy opuszczonym szpitalu psychiatrycznym, czyż nie? 🙂 Poznałam po tym trzecim zdjęciu, bo na tą książkę najbardziej zwróciłam nie wiem czemu uwagę.

    • qbanez pisze:

      Tak, to jest właśnie tam, tylko to jest jak by oddzielne, niezależne miejsce z osobnym wejściem. Ja to dlatego potraktowałem jako zupełnie inne miejsce 🙂

  6. dablju pisze:

    Krzesełka są przecudne! Polowałam kiedyś na takie w naszym starym kinie, ale mnie uprzedzili, wywieźli i spalili. Wiejską rymowankę dedykuję tym wstrętnym, nie znającym się na rzeczy ludziskom. A tak ładnie komponowały by się z komuną mojego przedpokoju.

Skomentuj

