TechnoParty w Cernousy

Trafiłem na tę imprezę zupełnie przypadkiem. A to dlatego, że kolega kolegi usłyszał dziwny hałas pewnej nocy. Okazało się, że hałas owy, słyszalny w moim mieście Zgorzelcu dobiega z oddalonej o około 15 kilometrów wioski Černousy koło miejscowości Zawidów i Habartice. Odbywała się tam hardcorowa, trzy dniowa impreza techno. Była to świetna okazja do tego by zrobić trochę fajnych zdjęć. Tym bardziej, że wydarzenie jest dość niecodzienne i dziwne – ludzie bawią się 24h/dobę przy techno łomocie. Ku mojemu zaskoczeniu bawią się bardzo pozytywnie! 🙂  Obejrzyjcie zdjęcia:

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:12:13:14:15:16:17:18:19:20:21:22:23:24:25:26:27:28:29:30:31:32:33:34:35:36:37:38:39:40:41:42:43:44:45:46:47:48:49:50:51:52:53:54:55:56:57:58:59:60:61:62:63:64:65:66:67:68:69:70:71:72:73:74:75:76:77:78:79:80:81:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

27 odpowiedzi na „TechnoParty w Cernousy

  1. mantka pisze:

    Świetne zdjęcia, świetny klimat, świetni ludzie, zajebiste: tatuaże, robot z gitarą, grill wymiata (że ja nigdy nie wpadłam na tak prosty sposób), przepakowany tir, autko z drzwiami od tylka :), wieloryby na materacu, muchomorek (oł jeee), 21 i 59 chyba myśleli, że będą mieli sweet focie :D, doniczka w aucie! czad! megaextra!

    • qbanez pisze:

      Dzięki za świetny komentarz 🙂 Powiem Ci, że ten grill to chyba mało skuteczna opcja – no chyba że solidnie wieje, to wtedy tak… Zwykle to w takim dole ciężko by było rozpalić, bo wiatru często jest za mało. 🙂 A zgadnij co rosło w tej doniczce 😉 Pozdro 😀

      • mantka pisze:

        kurcze jeszcze z parę razy muszę obejrzeć te zdjęcia chyba, bo widzę, że dużo mi uciekło 😉

        • qbanez pisze:

          Jak ucieka to goń 🙂 A tak serio, to strasznie mi miło, że ktoś przedarł się przez wszystkie, a co dopiero oglądać jeszcze raz! Bałem się, że będą nudne… 🙂

  2. Pingback: Technoparty Černousy « tomaszszeremeta!

  3. cocorico pisze:

    22- pies ninja?:D

  4. G.N. pisze:

    taki techno woodstock 😉

  5. Anonim pisze:

    Hi, very good fotos:))).. i wanna put some of them on czech webs…if is ok.)…thanx.))….thats me on no.19. haha.))

  6. Triangle pisze:

    Witam.
    Trafiłam tu jakiś czas temu przypadkiem, a teraz odwiedzam Twojego bloga regularnie 🙂 Twoje zdjęcia są bardzo… prawdziwe.
    Oddajesz na nich piękną rzeczywistość. To chyba największy komplement dla fotografa 🙂
    Mam jedno pytanie. Nie wiem, czy gdzieś o tym wspominałeś. Skończyłeś jakąś szkołe fotograficzną, czy jesteś samoukiem?

    • qbanez pisze:

      Witaj. Dziękuję Ci za komentarz i jest mi przemiło, że tak pozytywnie widzisz mije fotografie 🙂 Jeśli chodzi o Twoje pytanie – nie skończyłem żadnej szkoły, jestem samoukiem i mówiąc szczerze przeciwnikiem szkół, które moim zdaniem w 99% przypadków produkują klony 😉 Pozdrawiam 🙂

      • Triangle pisze:

        Mam podobne zdanie na temat takich szkół. A to, że jesteś samoukiem pokazuje, że nie trzeba mieć świadectw, dyplomów i wielu innych dokumentów, żeby robić niesamowite zdjęcia. Wystarczy to kochać 😉
        pozdrawiam 🙂

  7. pendapon pisze:

    Very nice man !

  8. F.A.G.23 pisze:

    Nice and friendly Fotos!

  9. Magdalena pisze:

    Wszystkie zdjęcia są wspaniałe. Zazdroszczę talentu. A no i fotografie kolegi Twego są również fantastyczne. 🙂

  10. Andrzej Deja pisze:

    ad 60; czytałeś Eric’a Kim’a 😉

  11. Andrzej Deja pisze:

    Eric Kim – dość znany street’owiec z Nowego Yorku ogłosił listę 100 najważniejszych porad fotograficznych. Jedną z nich była porada aby zakleić (właśnie czarną taśmą) nazwy i logo sprzętu. 🙂

  12. Andrzej Deja pisze:

    ja też wolałem marker 😉

Skomentuj

