Čéškíě Fůtěčký

Wczoraj byłem w byłej Czechosłowacji na basenie się zczilałtować i przy okazji na mieście zrobiłem jakieś zdjęcia. Większość zdjęć z tego dnia wylądowało na zawsze w otchłani systemowego kosza, ale kilka zostało i teraz prezentuję te, które szczególnie mi się podobają:

1:2:3:4:5:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Čéškíě Fůtěčký

  1. Pitfall pisze:

    Nie ma już Czechosłowacji, jest Republika Czeska – tak samo jak nie ma Polskiej Republiki Ludowej, jest Rzeczpospolita Polska. Dbaj o takie szczegóły, bo Czesi nie lubią takich nieścisłości. I nie tylko. Pozdrawiam.

  2. SanChin pisze:

    Czytaj ze zrozumieniem. Kuba wyraźnie napisał „BYŁEJ Czechosłowacji”. Oczekujesz od innych dbania o szczegóły sam niestety nie za bardzo się przykładasz do tego, aby przeczytać opis dokładnie… Bardzo nie lubię takich nieścisłości, i nie tylko. Buziaczki :*

  3. Anonim pisze:

    O „byłą Czechosłowację” właśnie idzie. Może tu skrót myślowy zastosowałem i stąd niezrozumienie. Nie powinno wg. mnie stosować się takich nazewnictw – było ale nie jest. I tyle. To jest akurat ich czuły punkt. Pozdrawiam.

    • qbanez pisze:

      Nie napisałem tak po to aby uderzać w czyjś czuły punkt – z resztą do dziś nie wiedziałem, że Czesi są na tym punkcie czuli… Napisałem tak z przymrużeniem oka, bo wiele starszych osób (w tym np. mój Ojciec), ciągle mówi „Czechosłowacja”, bo nie dotarło do nich jeszcze, że powinno się mówić „Czechy” 🙂

      • Pitfall pisze:

        Są czuli – dlatego podpowiadam by tak nie nazywać. Nie z czepialstwa a z dobrej woli. Tak jak wszelkimi „wkrętami” z byłej epoki – kiedyś,za czasów kontroli granicznych koleś rzucił do pogranicznika ichniego „zdrastwujtie” i coś jeszcze, nie dosłyszałem, ale sowieckiego. Po półgodzinnym staniu „na boku” zawrócili nas z powrotem do Polski. Polecam „Gottland” i pozostałe zbiory na temat Czech autorstwa Mariusza Szczygła.
        Pozdrawiam.
        🙂

  4. Michał pisze:

    Myślę, że dzieciak na pierwszym zdjęciu chętnie pograłby w grę jak dziadki, a nie obserwuje wcale tego co myślisz.

Skomentuj

