Pieski

Dziś krótka seria zdjęć w psim klimacie. Zaczynamy z grubej rury:

1:mg_5134-2-22:3:4:5:6:7:8:mg_4624-29:10:11:12:13:14:15:16:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Zwierzęta i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „Pieski

  1. Agniecha pisze:

    9ty jest okrutny!
    14 mnie rozbawiło:)
    a co do 1…pozbierała pani chociaż?
    W Zwidowie jestem jedyną osobą sprzatająca po swoim piesku-a i ostatnio mi sie oberwało, że nie posprżtałam dokładnie(chyba powinnam wykopac trawnik z tamtego miejsca:/)
    masakra jakaś

    a foteczki wszystkie mega! jak zawsze 🙂

    • qbanez pisze:

      Dzięki. Zdjęcie nr 9 – ten pies taki był cały czas 😀 Zdziwiony przez całe życie chyba 😉
      A to czy pozbierała, czy nie to nie patrzyłem, bo mnie to nie obchodzi zupełnie – jak bym miał się zajmować tym czy ktoś posprzątał po psie, czy nie to moje życie było by chyba cholernie nudne…

  2. chmurka pisze:

    Fantastyczne zdjęcia, ciekawa jestem czy właściciel z pierwszego zdjęcia posprzątał po swoich pupilach 😉

  3. Ola:) pisze:

    Fantastyczne Fotki:) Psy i Koty potrawia nieraz rozbawic a nieraz zadziwic ludzi:P szczkoda ze mojemu Kapselkowi zdjecia niezrobiles:P

  4. Kate pisze:

    Ach, te kolory! Ostatnie zdjecie wyjatkowo mi się podoba, naprawde świetne 🙂
    Pozdrawiam

  5. Anonim pisze:

    cześć, to ja ten co się nie podpisywał ostatnio.
    nie mógłbys tu zrobic formularza kontaktowego? czasem chciałbym napisać coś tylko dla Twojej wiedzy

  6. Maxus pisze:

    4,5 i 9 po prostu genialne. Super zdjęcia!

  7. Eliksir pisze:

    Pieski z 4 i 9 są przesłodkie!

  8. ananke pisze:

    8 – piękne charty perskie….

  9. ciocia pisze:

    Trójka i piątka na poprawę humoru – polecam.

Skomentuj

