Strefa kibica, Wrocław 12 Czerwca

Ostatnio zupełnie przypadkiem wylądowałem wieczorem na parę godzin we Wrocku i skojarzyłem sobie, że przecież w rynku jest strefa kibica i że chyba to fajna okazja ku temu, żeby zrobić jakieś zdjęcia. Jak pomyślałem tak zrobiłem. Mecz jaki się rozgrywał to Polska-Rosja, wynik 1-1. To co mnie zaskoczyło to brak agresji, zadym i praktycznie same pozytywne nastroje zgromadzonych ludzi. Nie wiedziałem też, że można aż tak przeżywać mecz… No i spotkałem paru znajomych, których nie widziałem od lat! Między innymi Natalię, którą pozdrawiam, a która przyczyniła się znacznie do tego, że dziś robię zdjęcia, a nie hamburgery w maku 😉 No dobra, koniec pisaniny, czas na obrazki:

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:12:13:14:15:16:17:18:19:20:21:22:23:24:25:26:27:28:29:30:31:32:33:34:35:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

15 odpowiedzi na „Strefa kibica, Wrocław 12 Czerwca

  1. Agniecha pisze:

    31 bomba:) i wszystkie inne też!
    tez tam miałam być, ale nie wyszło jak zawsze ehhh:/
    byłeś tam jako „press” czy prywatnie?

    • qbanez pisze:

      Dzięki, miło mi 🙂
      Byłem tam jak najbardziej prywatnie, aczkolwiek w jednym momencie przydała mi się legitymacja prasowa – dokładniej przy zdjęciu nr. 2, żeby wejść tam na górę 😉

  2. mantka pisze:

    mnie najbardziej podoba się 17 i trójkąt na 32 😀 fajne foty!

  3. Onibe pisze:

    fajne strzały, musiało się tam naprawdę ciekawie dziać
    myślałem aby pójść z aparatem do Manufaktury – w Łodzi to taka alternatywa strefy kibica, ale jakoś nie złożyło się. To są praktycznie pierwsze zdjęcia ze stref kibica jakie oglądam… takie u mnie zaległości 😉

    • qbanez pisze:

      Dzięki. No trochę się działo… Tak myślę, żeby dziś znów pojechać, ale chyba nie jadę ze względu na to, że pewnie tłum będzie tak ogromny, że nie będzie można się poruszać nawet…

  4. FanPalikota pisze:

    bardzo słabe zdjęcia większość robiona na siłę „rybim okiem” Mieć aparat i obiektywy to nie oznacza jednocześnie mieć talent ,smykałkę i pomysły….

    • qbanez pisze:

      Dziękuję Ci za komentarz. A napisał byś może czemu te zdjęcia są bardzo słabe? Żadnego z nich nie zrobiłem na siłę, a praktycznie każde powstało dość spontanicznie. A co więcej, wszystkie te zdjęcia mi się podobają, jedne bardziej, drugie mniej, ale jednak. W przeciwnym razie przecież nie miało by sensu ich robienie i publikowanie. Ciekaw jestem jakie Ty robisz zdjęcia, jak wygląda Twój talent, smykałka i pomysły. Ciekaw jestem czy ten komentarz jest złośliwy, czy po prostu szczery. Czy potrafisz uzasadnić swoje zdanie? Czy potrafisz dać jedną, choćby najmniejszą radę co zrobić, aby moje zdjęcia były choćby dobre, a nie bardzo słabe? Czy po prostu najnormalniej w świecie się wyżyłeś i Ci ulżyło? No więc jak to jest?
      Pozdrawiam

  5. Anonim pisze:

    zdjęcia naprawdę bardzo dobre. świetne ujęcia.

  6. kaartur pisze:

    Mi również zdjecia się bardzo podobają . Brawo

Skomentuj

