Dni miasta Zgorzelca

Ostatnio robiłem zdjęcia na największej imprezie w moim mieście – na dniach miasta. Z artystów nie było dla mnie nikogo ciekawego, a więc zrobiłem dość specyficzne zdjęcia… Poniżej kilka z nich, natomiast jak by ktoś miał niedosyt, to cała moja galeria tych zdjęć jest na w galerii na portalu zinfo.pl – zapraszam 🙂 No to teraz foty:

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „Dni miasta Zgorzelca

  1. Onibe pisze:

    dobra kolekcja 😉
    pobawmy się zatem w typy: 2, 5, 6 i 8 😉

  2. mantka pisze:

    dla mnie wypas pierwsze, jeżeli mogę się wtrącić….wypas, bo to inne spojrzenie na miejsce, które znają, widziała większość, ale nigdy z tej perspektywy! i teraz przypomina mi się opis do pewnego zdjęcia: „takich trzech, jak Was dwóch, nie ma ani jednego!”

    • qbanez pisze:

      Możesz się wtrącić 🙂 Dzięki za wypasa 😉 A przy okazji taka mała ciekawostka – wystarczy kliknąć w zdjęcie numer jeden i otworzy się ono DUUUUUŻE 😉

  3. Syl pisze:

    GENIALNE!!!!!!!!! znam Zgorzelec bardzo dobrze!:-))

Skomentuj

