W&B

Przepraszam, że tak długo bez wpisu, ale po prostu trochę roboty i wyjazdów miałem i nie było czasu na blogowanie – teraz już będzie lepiej, chyba 🙂

Dziś pokażę Wam nietypowego człowieka o dwóch twarzach, którego spotkałem w centrum Londynu. Wydaje mi się, że to chyba bezdomny, ale może być to też ktoś kto był, lub jest sławny, chociaż nie mam pewności… Postać na pewno jedyna w swoim rodzaju… Sami zobaczcie:

1:2:3:4:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „W&B

  1. Onibe pisze:

    mocarz 😉

  2. Anonim pisze:

    oryginalny na pewno:) pozdrawiam

  3. nickkkt pisze:

    po co byłes tam ?

  4. fotoban pisze:

    a paczałeś na bigbena?
    …cza było popytać gostka „łac jor story men…?”

    • qbanez pisze:

      Paczyłem, ale dla mnie nic ciekawego taki big ben. No mogłem spytać o jego story, ale nie miałem czasu, nie byłem sam – wszystko w biegu… 😦

Skomentuj

