Sklepy w Anglii

Ostatnio byłem trzy dni w Anglii i muszę przyznać że zaskoczyło mnie tam wiele rzeczy. Między innymi właśnie sklepy. W biegu udało mi się zrobić kilka zdjęć. Najdziwniejszy jest chyba sklep z rzeczami dla dzieci niepełnosprawnych, a także sklep ferrari, w którym sprzedawane są między innymi zużyte części z bolidów F1 po niebotycznych cenach – np. zużyty tłok kosztuje 1200 funtów/6000zł! Dostajemy zużytą część i certyfikat potwierdzający to w jakim wyścigu była używana. Ktoś ma ochotę postawić sobie takie coś na meblościance? 😉

1:2:
3:
4:5:6:
7:8:9:10:
11:12:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Sklepy w Anglii

  1. nikt pisze:

    nie przepadam za angolami. co nie znaczy ze od razu bojkotuję, ale podejście mam bardziej umiarkowane niż tłumy zachwycające się wszystkim co angielskie. angole nas wykiwali w czasie wojny, wypięli się. Nigdy tam nie byłem, ale słyszałem opowieść, że ktoś kto pojechał do Londynu turystycznie, w hotelu zamiast kenajhelpju, na dzień dobry usłyszał że pracy nie ma.
    Lubię natomiast Austina Powersa, Bondów niektórych, Oasis i być może jeszcze kilka rzeczy o których nie pamiętam w tej chwili.

    • qbanez pisze:

      Pewnie lubisz też Jasia Fasolę 😉 Ale mówienie że się kogoś nie lubi jako ogółu i to jeszcze za to co robili jego dziadkowie, pradziadkowie to jest moim zdaniem bez sensowne. Mam nie lubić np. jakiegoś Niemca, za to że jego dziadek zabijał moich rodaków? Albo mam nie lubić jakiegoś Anglika za to, że jego dziadek nie pomógł naszym rodakom w wojnie? A w czym tkwi jego wina? Bez sensu. Ja słyszałem wiele złych opowieści o polakach, ale mimo to wielu polaków lubię i nie traktuję żadnego narodu jako ogółu, bo każdy człowiek jest inny.

  2. Onibe pisze:

    wypięli się na nas w czasie wojny? Hmm… też nie rozumiem czemu Angole myślą o własnych korzyściach a nie tylko i wyłącznie o tym, by inni ich lubili – jak przedstawiciele pewnego narodu w Europie Środkowej… Ja Anglię lubię, fajnie by było, gdybyśmy się nauczyli od nich paru sztuczek…

    a co do zdjęć… zgrabna kolekcyjka, ale czemu polskie delikatesy zamknięte? 😉

    • qbanez pisze:

      Zgadzam się z Tobą Onibe! 🙂 A czemu PL delikatesy nieczynne? Bo już późno było, chyba po 21:00 i wszystko prawie pozamykane… Dzięki 🙂

  3. mantka pisze:

    albo ta Anglia taka szara, albo pogoda nie za fajna była 😉 na 9 jedynie fajne światło, dopasowane do pełnionych w lokalu usług 😉

    • qbanez pisze:

      Anglia właśnie nie była szara – bardzo słonecznie było raczej… Ale większość zdjęć z tego wpisu zrobiłem bardzo późnym popołudniem, wręcz wieczorem i już nie było słońca za bardzo…Dzięki za komentarz 🙂

  4. Ewa pisze:

    Trafiłam tu po wgooglaniu zapytania o gdański szpital psychiatryczny – świetne zdjęcia, nie poprzestanę na nich. Przejrzę całe Twoje archiwum jeszcze dziś. Najpóźniej jutro. Dzięki za wieczorną dawkę wrażeń estetycznych 😉

    • qbanez pisze:

      WOW! Ale czad 🙂 Cieszę się, że aż tak pozytywne wrażenie na Tobie wywarły moje zdjęcia 🙂 Nie to żebym nie wierzył w Twoje możliwości, ale zakładam, że ani dziś ani jutro nie uda Ci się przejrzeć całego archiwum tego bloga, bo naprawdę trochę tego jest! Nie mniej jednak – POWODZENIA! 😀 Pozdrawiam 🙂

  5. Abi pisze:

    btw, sklep ze zdjecia pierwszego nie sprzedaje rzeczy dla dzieci niepelnosprawnych… rzeczy tam sa dla wszystkich, ale kasa idzie na niepelnosprawne dzieci 🙂 takie charity jak oxfam itp 🙂 pozdrowienia z wyspy obok 🙂

    • dżasta pisze:

      właśnie chciałam to napisać, są to zazwyczaj używane rzeczy, z których pieniązki idą na szczytny cel 🙂 sama często do takich zachodze, zawsze można znaleźć coś ciekawego, no i świadomość, że się pomaga jest przemiła 😛

Skomentuj

