Dwa psy

Zawsze chciałem mieć dwa psy, albo dwa inne zwierzaki. Zawsze rzuca mi się w oczy jak ktoś ma parkę piesków 🙂 Często ciekawie to wygląda…

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:12:13:14:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Dwa psy

  1. Onibe pisze:

    dzisiaj nie mam ulubionego, mniej więcej połowa jest hiper, reszta jest po prostu super 😉
    ale szczególnie rozwalają mnie ujęcia typu Asterix plus Obelix, czyli jeden mały, drugi duży ;-D

  2. dablju pisze:

    Lubie hasła” loesje, więc zapene dlatemu warszawski mural rzucił mi sie w oko.
    Z pozozstałcyh zdjęć najbardziej gada do mnie 13 🙂
    Temat bardzo fajny i zapewne długo wypatrywany.

  3. Arski pisze:

    4 wymiata wręcz Qbanezie 🙂

    A na 7-ce masz mojego pieska – prawie identyczny 🙂 Tyle , że ja mam szt. 1 🙂

  4. ananke pisze:

    kilka juz u wczesniej widziałam, ale tu sie ekstra komponują! ale zdjecie 7 mnie szczerze rozbawiło…

Skomentuj

