Uśmiech

Tym razem mam chęć zamieścić tutaj bardzo pozytywny wpis, pełen uśmiechniętych zdjęć, a w ostatnich dniach udało mi się trochę takich fotek zrobić. Tak sobie pomyślałem, żeby zrobić taki zestaw na pożegnanie lata, które było dla mnie bardzo udane 🙂 Oto i kilka, mam nadzieję pogodnych zdjęć, które chyba mają szansę zarazić uśmiechem i spowodować tym samym uśmiech u odbiorcy/oglądacza:

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:12:13:14:15:16:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „Uśmiech

  1. Arski pisze:

    Faktycznie wesoły wpis 🙂
    Masz Ty oko do takich fot…
    A na 2 mój psiak !!!

  2. mantka pisze:

    Rozbawiło mnie najbardziej 12 i 13 ze względu na nadruki 😀 a najbardziej pozytywne emocje odebrałam z 15!! fajny wpis 🙂

  3. fotogreg pisze:

    Moi faworyci to 2 i 10. Bardzo pozytywne.

  4. Panama pisze:

    Idąc ulicą można często odnieść takie wrażenie, że uśmiech widoczny jest tylko na bannerach, reklamach, zdjęciach… Czasami jest tak ponuro, że aż do przesady. Zwłaszcza ostatnio i to nie tylko w Polsce, a nawet w Niemczech.

    • qbanez pisze:

      Może to jesień? Może niższe temperatury sprawiają, że ludzie się czują ponuro? Na południu – tam gdzie cieplej jest o wiele pogodniej również na twarzach ludzi 🙂

  5. Andrzej Deja pisze:

    super seria. czasami jak widzę Twoje zdjęcia, to mam ochotę zamknąć mój aparat w dębowej szafie na klucz i wyrzucić ten klucz do Warty…..nie chodzi o jakość…..treść powala….tak jest w tej serii, w opuszczonym hotelu (tym pierwszym)….i któraś wcześniejsza seria z miasta….

    • qbanez pisze:

      Dzięki! Spróbuj pomyśleć o tym inaczej – zamiast się demotywować, spróbuj się podinspirować 😉 Bo inaczej ja zamknę swój aparat w sklejkowej szafie – nie chcę nikogo demotywować… 😦
      Tak czy siak – dzięki! 😀

  6. Michał pisze:

    Też się zastanawiałem, czemu Ci ludzie się tak uśmiechają. Aż do momentu, kiedy się zorientowałem, że większość tych zdjęć to południe. A ludzie z południa wiadomo jacy są. Praca im nie w głowie. Tylko by siedzieli w kawiarniach w trakcie pracy. Jak widać policijanci też.

  7. ananke pisze:

    pozytywnie…. nawet bardzo !

Skomentuj

