Dzieci

Garść zdjęć, w których główną, lub nie główną, ale jakąś tam rolę odgrywają dzieci, które wlazły mi w kadr 😉 Na początek MAMA z dziećmi 😀

1:2:3:4:5:6:
7:8:9:
10:11:12:13:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

16 odpowiedzi na „Dzieci

  1. Szary Burek pisze:

    Szkoda,że ta pani nie ubrała sobie jeszcze różowych butów i różowej czapki, wtedy by był odlot 😀

  2. Anonim pisze:

    Mama do łepka na przystanku: Nie strzelaj do ludzi, Karolku, bo się spocisz… .hehehe

  3. Arski pisze:

    Ostatnie wymiata !!!
    Ale mama z pierwszego też dobra 😉

    • qbanez pisze:

      Dzięki 😉 Chyba rzeczywiście lepiej dawać mniej zdjęć, bo i tak zauważane jest zwykle jedno, albo dwa 😉 Pozdro 😛

      • Agniecha pisze:

        mówisz? a mi dla odmiany najbardziej podobają się 4, 6 i 11:)

        • qbanez pisze:

          No to ja nie wiem 😛 4 Ci się podoba bo to aż w Anglii zrobione, 6 Ci się podoba bo to aż w Austrii, a 11, bo to aż w Niemczech – pewnie dlatego 😛

      • n;ckt pisze:

        no i co kurwa jeszcze. Zią, nie przeginaj pały: jeśli z wiekszej liczb zdjec mowi się o jednym, dwóch to sytuacja jest jasna – są to zdjecia fajne lub przedstawiające coś fajnego lub po prostu warte skomentowania.
        Gdybyś dawał po jednym, widzowie nie mieliby wyboru.
        A propo: tak mi się nasunęło: czy odwiedzają Cię krytycy? Czy wpada ktos kto napisze podoba mi sie to a tamto jest hujowe? Widzowie, któych komentarz daje do myslenia?
        Czy tylko pochwały i „fajna fotka” ?

        • qbanez pisze:

          Źą nie spinaj się tak, kurde bo pan z ostatniego zdjęcia odwiedzi Cię w nocy!! 😛
          A co do Twojego pytania (nie wiem czy dobrze je zrozumiałem), to najbardziej podobały by mi się komentarze o tym jak dana osoba interpretuje jakieś zdjęcia, co widzi w nich fajnego, a co jej się nie podoba, jakie odczucia ma po obejrzeniu danych zdjęć, jakie skojarzenia i emocje wywołuje w danej osobie dane zdjęcie. Takie komentarze to rzadkość, aczkolwiek kilka takich już na tym blogu się pojawiło. Gdy widzę komentarz tego typu to czuję się odlotowo, odpływam 😀 🙂
          Komentarze w stylu „fajna fotka” są też ok, bo nie każdy ma dar wypowiadania się, a taki komentarz jest lepszy niż nic i daje mi do zrozumienia że dane zdjęcie się komuś podoba. Jeśli chodzi o krytykę, to nie lubię krytyki w stylu „do dupy zdjęcie”, wolę krytykę w stylu „to zdjęcie jest do dupy, lepsze by było wtedy i wtedy”, albo „ja bym to zrobił inaczej” – fajnie jest czytać konstruktywną krytykę, aczkolwiek ogólnie otrzymywanie krytyki wszelakiej nie jest moim celem, bo od pewnego czasu nieco inaczej postrzegam fotografię – nie jak wyścig, a bardziej jak pokazywanie innym swojego spojrzenia. A czy czyjeś spojrzenie może być do dupy? Pewnie może, ale ja tam uważam, że każdy inaczej patrzy i inność spojrzeń różnych ludzi jest fascynująca w fotografii. Np. uwielbiam iść z kimś na zdjęcia i później oglądać moje zdjęcia i oglądać zdjęcia tej osoby i widzieć to czego nie widziałem będąc tam! 🙂 Nie wiem czy dość jasno się wypowiedziałem, nie wiem czy mnie zrozumiesz, nie wiem czy ktokolwiek mnie zrozumie 😀 Pozdro 🙂

  4. Andrzej Deja pisze:

    mi podobają się wszystkie – po prostu „trafia” do mnie Twój „kąt widzenia”. To różowe to chyba Pan a nie Pani…czy się mylę? A teraz do rzeczy – 6., 9. i 11. dla mnie najbardziej działają na „wzrokowe kubki smakowe” 😉

  5. Onibe pisze:

    fajna kolekcja, tym razem jednak nie mam ulubieńca. Powiedziałbym, że stawka wyrównana 😉

  6. Mama Selita pisze:

    Mama synu skopie Ci dupę!

Skomentuj

