Nie ruchomości

Kilka zdjęć nieruchomości 🙂

1:2:3:4:5:6:7:8:9:10:11:12:13:

14:

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Krajobrazy i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

20 odpowiedzi na „Nie ruchomości

  1. Arski pisze:

    2,3 i 4 – w moim typie – podobają mi się 🙂

  2. Arski pisze:

    Nie – tylko te mi wpadły w oko i zatrzymały na dłużej. A pozostałe już ten test , że tak ujmę , oblały 😉
    Ale wiesz , że gusta mamy rozbieżne mocno – więc luzik 😉

    • qbanez pisze:

      Aha, rozumiem 🙂 No cóż – dzięki… Każdy ma chyba nieco inny gust – jeden bardziej, drugi mniej różny 😉 Ale o tym się nie dyskutuje – zakaz jest 😛

  3. retros pisze:

    A ja powiem tyle, gdyby nie obróbka to nie zwróciły by namniejszego zainteresowania, poprostu takie pstrykadełka. Dobre zdjęcia to takie które pokazują to co się widziało gołym okiem ( czyli bez podbijania nienaturalnie kontrastu, nasycenia, jakieś tam HDR-y) a mimo to powalają. Takich kadrów nie da się robić na pęczki, trudno co chwilę trafić na coś niesamowitego ale nie o to chodzi w fotografii zeby robić 1000 zdjęć dziennie, można jedo na tydzień a dobre. Sporo dobrych tu zdjęć u Ciebie ale większość się broni tylko dla tego bo są nienaturalnie obrobione a są zdjęciami niby reportażowymi.
    Uznaję taką zabawę PS-em jak to robi np. Ryszard Horowitz, on tworzy abstrakcyjne obrazy, to nie jest udawanie fotografii dokumentalnej, dla niego fotografia jest tylko materiałem z którego tworzy wymyślony przez siebie obraz ale jak ktoś np.pokazuje krajobraz z jakimiś nieziemskimi kolorami to to jest nie zdjęcie a grafika komputerowa, tego nie należy oceniać w kategori fotografii.

    • qbanez pisze:

      Ciekawy komentarz. Wiesz, myślę że moje zdjęcia niczego nie udają. To po prostu moje spojrzenie na świat – każdy ma inne, to jest moje. Co ciekawe nie używam PS’a, 😉 Zgadzam się z tym co napisałeś, że lepiej zrobić dobre zdjęcie na tydzień, niż 1000 słabych dziennie… Dlatego z czasem naturalne stało się dla mnie, to że robię coraz mniej zdjęć. Natomiast nie zgodzę się z Twoim stwierdzeniem, że dobre zdjęcia to takie, które pokazują to co się widziało gołym okiem – ok, to Twoje zdanie. Wg. mnie dobre zdjęcia to zdjęcia na których widok mówię głośne WOW, albo takie na które patrzę dłużej niż ułamek momentu, takie do których lubię wracać, takie które zapamiętuję, takie które wzbudzają emocje, uśmiech, albo przywołują wspomnienia, albo takie, które dają do myślenia, intrygują, inspirują, zastanawiają… Obróbka moim zdaniem ma drugorzędne znaczenie i mi się podobają zdjęcia zarówno mocno pokręcone w programie do obróbki, jak i te, które wyglądają niemal jak surowe – na to nie ma reguły i nie ograniczam się do stwierdzeń, że obróbka jest „be”… Widziałem wiele zdjęć streetowych, dokumentalnych, prasowych, reportażowych, które były naprawdę obficie obrobione, a jednak ta silna obróbka nie umniejszała ich zajebistości, a wręcz często dodawała polotu, klimatu, czadu 😉 Pozdro i miło będzie jak będziesz zaglądał tu częściej i jak czasami coś napiszesz 🙂 Trzymaj się 🙂

  4. Onibe pisze:

    fajna kolekcja, jako zwykle 😉

    podoba mi się motyw z tramwajami (ruch plus bezruch) i „bank dla wszystkich”. To mz najlepsze z zestawu. Nr. 8 to w Krakowie, prawda? 7 też fajna, uwielbiam motywy okienne 😉

    • qbanez pisze:

      Dzięki OniBe 🙂 NR.8 to, nie Kraków, a Warszawa 😉 Co ciekawe zrobiłem to zdjęcie, a na drugi dzień już nie było tych oczu – ściągnęli… 🙂 Pozdrawiam 🙂

  5. ananke pisze:

    14 to gdzie zrobione? interesujące…
    10 tez niezła nieruchomopść :O
    a 3 spodobało mi się jest takie… ładne ? 😉

    • qbanez pisze:

      14 to przecież Warszawski stary rynek 🙂
      10 to już chyba wiesz gdzie… 😛
      A 3 to w Goerlitz, jakieś 100 metrów od mostu staromiejskiego 🙂
      Dzięki 🙂

Skomentuj

