Mak

Dla równowagi, dziś trzy zdjęcia z M w tle 🙂

1:_MG_87862:_MG_73443:_MG_8433

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Mak

  1. Arski pisze:

    A tutaj 2 najbardziej , nomen omen , chwytna 🙂

  2. Ewa H. pisze:

    polecam opuszczone sanatorium w Gdyni Orłowie, jakbyś kiedyś miał okazję;)
    ja zamierzam się wkrótce tam wybrać, może nie z aparatem, ale zobaczyć ten budynek na własne oczy!! jest niezły

    sory, że pod tym postem takie info:)

    • qbanez pisze:

      Nie ma za co 😉 Dzięki za info, tylko szkoda, że tak mało dokładne wskazówki dotarcia podałaś… Rozumiem, że trzeba przejść całe Orłowo, każdą ulicę, uliczkę i zakamarek i samemu sobie znaleźć to sanatorium? 😛 😉 A tak serio to słyszałem o tym sanatorium, widziałem zdjęcia i jakoś nie korci mnie jakoś bardzo, aby tam iść… Może dlatego, że tam nic już nie ma, miejsce jest totalnie zdewastowane niestety… Ale jak już bym był w 3mieście i nie miał co robić to bym chętnie się tam wybrał 🙂
      Byłem nie dawno w podobnym miejscu: https://qbanez.wordpress.com/2012/09/23/414-opuszczony-hotel-sudety/
      Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

