ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA

Witam ponownie i znów zapraszam do obejrzenia kilku tematycznych zdjęć, które ostatnio zrobiłem. Ale najpierw mała ciekawostka – zdjęcie nr. 5 przedstawia malucha, który jest „dziełem sztuki”, eksponatem przy jednym z Wrocławskich muzeów. Jednak straż miejska bezlitośnie potraktowała także eksponat zakładając blokadę i nakładając mandat za złe parkowanie. 🙂 Ot taka ciekawostka o tym jak nasze prawo bywa bezwzględnie i bezlitośnie przestrzegane 🙂 Miłego oglądania zdjęć:

1:_MG_8032-22:_MG_8089 3:_MG_79944: _MG_20675: _MG_21916: _MG_79637: _MG_20438: _MG_85929: _MG_691110: _MG_7408-211: _MG_722612: _MG_7528

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

20 odpowiedzi na „ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA

  1. Arski pisze:

    4 ze skodą (tramwaj to skoda) do mnie „gada” 🙂
    I 3 🙂

  2. Grześ pisze:

    11: nacisnąłeś?

  3. szenszol pisze:

    fajne ujęcia, 6. the best! 🙂

  4. Magdalena pisze:

    rewelacja jak zawsze!

  5. Onibe pisze:

    podobno orłów do straży miejskiej nie przyjmują… chyba że tylko takie nielotne 😉

  6. Justyna pisze:

    Bardzo fajne ujęcia, masz talent 🙂

  7. brulionman pisze:

    nie zdziwiłbym się nawet gdyby wąsaci strażnicy poszukiwali Giocondy celem ustalenia czy ma zgodę na sprowadzenie i posiadanie zwierzęcia foterkowego lub wystawili mandat Dalemu za zaśmiecanie zegarami lasu 🙂

  8. Kasia pisze:

    to takie hasła jeszcze w kraju (jak na tym autobusie) występują? Ja myślałam, że to tylko na lekcjach historii dziś uczą 🙂

  9. jak schudnąć pisze:

    znam miejsce, gdzie gdyby nie kasa fiskalna uznałbym, że cofnąłem się w czasie do lat `80tych

  10. ananke pisze:

    6 jest mega pozytywne 🙂 🙂 , 7 mnie rozbawiło 😉
    i pojedynek na aparaty(12) równiez przyciaga uwage 😀

Skomentuj

