KONKURS związany z moją wystawą „URBEX”

 Wygraj czytnik Kindle! 🙂

konkurs

Konkurs ma zachęcić do przyjścia na wystawę, obejrzenia zdjęć. Zapraszam, bo chyba warto, tym bardziej, że nagroda zacna! 🙂 Pozdro!!

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „KONKURS związany z moją wystawą „URBEX”

  1. mamjakty pisze:

    proszę proszę – jest i reklama i marketing:)

    • qbanez pisze:

      Ano jest 🙂 Sam się nie spodziewałem… 😀 Znalazł się sponsor na nagrodę, to dyrektor muzeum wymyślił konkurs – ja przecież nie będę protestował, bo i po co protestować przeciwko pozytywnym inicjatywom? 😉 Pzdr. 🙂

  2. adam pisze:

    Dobry pomysł z konkursem:) Ten „zlepek” zdjęć jest Twojego autorstwa?

    • qbanez pisze:

      To zdjęcie zrobiłem w galerii handlowej. Zlepek zdjęć tam już był, a ja sfotografowałem tylko to dziecko przyglądające się tym zdjęciom… 🙂

  3. Michał pisze:

    Opisałem to zdjęcie we wpisie „czeskie foteczki” i wracając do tego wpisu właśnie zdałem sobie sprawę, że oglądam tego bloga od roku, a wydawało mi się że jakoś od października 😉

Skomentuj

