Polska jest NAJDZIWNIEJSZA

Dziś porcja jakże polskich, oczywiście dziwnych zdjęć. Miłego oglądania 🙂

1:_MG_1200-22: _MG_11973: _MG_1265-34: _MG_1217-35: _MG_70726: _MG_57177: _MG_1141-28: _MG_11509: _MG_1192-210: _MG_125211: _MG_682012: _MG_117713: _MG_126714: _MG_683015: _MG_707916: _MG_682217: _MG_120718: _MG_120419: _MG_125420: _MG_6341-2

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Street i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

50 odpowiedzi na „Polska jest NAJDZIWNIEJSZA

  1. Agniecha pisze:

    omg! ale motywy! no czad!

  2. fru pisze:

    Jest i hypcik ikona osiedla pod lewiatanem 🙂

  3. fru pisze:

    Dokładnie to guard osiedlowy 😉

  4. Jasiek Pizoń pisze:

    Rewelacyjne kadry! Najlepszy ten z tunelem:-)

  5. mantka pisze:

    kojarzę ten tunel, jestem nad nim dość często 😀

  6. nickt pisze:

    zdjęcie 15 bardzo mi się podoba 🙂

      • nickt pisze:

        dlatego, że gołąb tak wyciągnął „ręce” do przodu jakby właśnie dostawał kulkę.
        (a może właśnie ją dostał w tym momencie). fajnie uchwycony moment.
        …a tych młodocianych snajperów wszędzie pełno 🙂

        • qbanez pisze:

          Aha… 🙂 Na szczęście dzieciak strzelał ślepakami 😉 Ale sam fakt, że rodzice kupują takie zabawki swoim dzieciom jest dla mnie po prostu mega idiotyzmem…

  7. Arski pisze:

    Panią z 10 to znam 🙂

    Szkoda , że przy Staromiejskiej rudego kota nie wstawiłeś 🙂

  8. Dalektable pisze:

    Autor tej czarującej wystawy z 19 powinien zawodowo zająć się reklamą 😉
    Poza tym, szczególnie „polskie” wydaje mi się 5, jest świetne 🙂

  9. Widzę, że gdybym mocniej się z okna wychyliła, tobym Cię w ramię popukała:) Świetne zdjęcia:)

  10. kasia pisze:

    😀 tak, trzeba przyznać, że kraje słowiańskie są dziwne 🙂 ale wg mnie to dodaje im uroku. Też mam zdjęcie jednego miejsca, które gdy obok niego przechodzę zawsze wywołuje mój uśmiech, ale też bezgraniczne zdziwienie WTF? 🙂 http://patrze-przez-szklo.blogspot.com/search/label/napisy

    • Mykerinos był władcą Egiptu słynącym z dobroci i sprawiedliwości. Autor napisu ubolewa nad utratą kości owego faraona, więc metaforycznie chodzi tu o żal nad straconymi cnotami, które go charakteryzowały.

    • qbanez pisze:

      Świetne!! 🙂 Swoją drogą też prowadzę projekt „jedno zdjęcie dziennie”, jednak Twoje hasło do tego projektu po prostu zwaliło mnie z nóg!! 😀 Czaaaaad 🙂

  11. mamjakty pisze:

    przednia kolekcja:)

  12. Bardzo ciekawe ujęcia, gratuluję pomysłów 🙂

  13. adam pisze:

    Szereg fajnych zdjęć. Najbardziej podobają mi się: 1, 2 (choć nie lubię takich manekinów), 5, 13, 14 – mural, 15- super i 16 🙂

    • qbanez pisze:

      Dzięki 🙂 Fajny wybór… 🙂 A czemu nie lubisz takich manekinów? 😛
      Pozdro!!

      • adam pisze:

        A jakoś mam tak od zawsze. Może ma to związek z jakimś horrorem, który kiedyś obejrzałem i tak mi zostało. ;p

        • qbanez pisze:

          Aha, no to mów, że chodzi o jakiś tam strach podświadomy… Też to mam często… W kolejnym wpisie będzie dopiero straszny manekin, więc… Lepiej tu nie zaglądaj 😉 😛 😀

  14. Onibe pisze:

    wybieram: 5,6, 11, 15, 20 ;-). Ale wszystkie mi podchodzą 😉

  15. Ewa H. pisze:

    uważam, że widok na zjdęciu nr 2 jest lekko niepokojący o.O

  16. Ewa H. pisze:

    ja bym się bała obok tego przejść. Manekiny (nie wszystkie, bo większość nie ma twarzy) i rzeźby ludzi 1:1 mają w sobie coś przerażającego. W Starogardzie Gdańskim jest na stadionie rzeźba Kazimierza Deyny siedzącego na trybunach – on dosłownie siedzi na krzesełku. bałam się zrobić z nim zdjęcie:P
    dziś nie komentuję osobno zdjęć, bo wszystkie są ciekawe i się uzupełniają 🙂

    • qbanez pisze:

      Dzięki… A ja manekiny bardzo lubię, co da się zauważyć pewnie po moich zdjęciach… Nie znaczy to jednak, że mnie one nie przerażają, bo przerażają, owszem… Dzięki za fajowy komentarz! 🙂

Skomentuj

