Don’t do GRAFFITI :D

Nie rób graffiti 😉 No właśnie. Garść zdjęć luźno związana z graffiti, które napotykam czasami przed oczami i którego nie omieszkuję fotografować i uwieczniać. 🙂

Dodam tylko coś co być może nie każdy zauważa, a może ktoś zauważa, a może nikt nie zauważa, ale bardzo często na moim blogu sąsiadujące ze sobą zdjęcia nawiązują w różnym (większym lub mniejszym) stopniu do siebie nawzajem. Tutaj też się starałem takie sztuczki wdrożyć. 🙂 Tym bardziej miłego oglądania życzę i pozdrawiam! 🙂

1:_MG_56352: _MG_06003: _MG_6666-44: _MG_06105: _MG_06246: _MG_06047: _MG_26478: _MG_91269: _MG_068610: _MG_666011: _MG_665812: _MG_954613: _MG_252214: _MG_914815: _MG_125116: _MG_0629

Informacje o qbanez

Fotograf i basista :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

23 odpowiedzi na „Don’t do GRAFFITI :D

  1. Chemini pisze:

    wybieram nr 14 🙂 piękny obrazek z duszą…

    • qbanez pisze:

      Hehehe 😉 Dzięki… To zdjęcie zrobiłem na skraju Barcelony – w miejscu, w które nikt normalny już nie zachodzi 🙂 Obok opuszczonej elektrowni… 🙂 Pozdro!

  2. nickt pisze:

    wszystkie zdjecia tego wpisu są interesujace

  3. Arski pisze:

    Zbereźne niektóre…

    😉

    7 celowo nad 8?
    🙂

  4. Snaphub pisze:

    Jak zawsze dobre oko fotografa 🙂 ja mam odnośnie graffiti mieszane uczucia, niektóre mi się podobają – jeśli są w odpowiednim miejscu i na „poziomie”. Większość to niestety nieudane, szpecące miasta / budynki wybryki, które ani to ładne, ani z klasą 😉

    • qbanez pisze:

      Dzięki 🙂
      A ja mam całkiem podobne odczucia co do graffiti jak i Ty, z tym że ja staram się odróżniać graffiti od bazgrołów i tyle… 🙂
      Pozdro

  5. adam pisze:

    U Ciebie nawet bazgroły wyglądają dobrze na zdjęciu. ;p
    U mnie jest dział z graffiti. Chcesz to looknij. 🙂
    Klik

  6. Onibe pisze:

    lubię murale a widzę tutaj zacną kolekcję 😉

  7. lenamarian pisze:

    Ach, niektóre graffiti świetne, prawdziwy street art, aż miło się ogląda. Ciekawe kadry, choć myślę, że graffiti to ciężki obiekt do fotografowania, trzeba ująć „ścianę” w jakiś zaskakujący sposób. Ale jest tu dużo zdjęć, które właśnie zaskakują, brawo! Najcudowniejsza jest 10! ❤ Bardzo podoba mi się 8! Z kolei graffiti które urzekło mnie najbardziej to 7, uroczy minimalizm. pozdróweczka 🙂

    • qbanez pisze:

      Dzięki. Widzę że widzisz w moich zdjęciach o wiele więcej niż widzi większość! Patrzysz na zdjęcia i naprawdę je oglądasz, a nie tylko przelatujesz przez nie poświęcając ułamek sekundy na każde kolejne zdjęcie 🙂 To jest mega fajne 🙂 Fajnie by było poczytać więcej Twoich komentarzy pod innymi moimi wpisami – to byłby czad 😀 Naprawdę dzięki, naprawdę mi miło i naprawdę czuję, że dla takich ludzi jak Ty najbardziej warto robić zdjęcia!! 🙂 Pozdro 🙂

  8. No kurcze…. chwile człowieka nie ma a tu takie cuda!! kolejna wyprawa której zazdroszcze bo miejsce bomba!!

    • qbanez pisze:

      No to tylko świadczy o tym, że fajnie będzie jak będziesz tu zaglądała regularnie 🙂 Dzięki, dzięki i jeszcze raz dzięki za komentarze… A zdjęcia nie pochodzą z jednej wyprawy, czy z jednego miejsca, tylko z kilku 😉 Pozdrawiam 😀

Skomentuj

